با استقبال نمایندگان الوحده وارد ابوظبی شدیم

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس می گوید کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با استقبال نمایندگان باشگاه الوحده امارات وارد ابوظبی شده است.

سرخپوشان تهرانی که با پرواز ساعت 17:45 هواپیمایی الاتحاد، عازم کشور امارات شده بودند، ساعت 19:50 وارد فرودگاه ابوظبی شده و از آنجا عازم هتل میلینیوم الوحده، هتل محل اقامت خود شدند. آنها در حالی راهی امارات شدند که شرایط جوی نامساعد و تکان‌های شدید هواپیما، باعث وحشت مسافران شده بود.

پرواز سرخپوشان تهرانی که متعلق به شرکت الاتحاد بود، راس ساعت حرکت و در وقت پیش بینی شده وارد فرودگاه ابوظبی شد. این در حالی بود که در بخشی از این سفر، شرایط جوی نامساعد و تکان‌های شدید هواپیما، باعث وحشت مسافران شده بود.

 

– نمایندگانی از سوی باشگاه الوحده، در فرودگاه ابوظبی به استقبال سرخپوشان آمده بودند.

– خروج سریع و بی دردسر پرسپولیسی‌ها از فرودگاه ابوظبی با شوخی برخی بازیکنان همراه شده بود. گویا تجربه تلخ سفر به عربستان در ذهن بازیکنان مانده بود و مهیای برخوردهای عجیب از سوی میزبان بودند.

– به محض ورود به فرودگاه ابوظبی، ماشین‌های تشریفات از سوی باشگاه الوحده به استقبال سرخپوشان آمد. با این حال، اتوبوسی که برای پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته شده بود با دقایقی تاخیر به محل مورد نظر رسید و بازیکنان دقایقی را در خروجی فرودگاه به انتظار اتوبوس، معطل شدند.

– پرسپولیسی‌ها 30 دقیقه پس از استقرار در هتل میلینیوم الوحده، با نظر کادر فنی عازم زمین محل تمرین شدند تا اولین جلسه از تمرینات خود را پشت سر بگذارند. زمین در نظر گرفته شده برای تمرین سرخپوشان، استادیوم باشگاه الظفره است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)