رئیس جدید كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در حال بررسی افزایش تعداد تیم ها در لیگ قهرمانان این قاره هستیم.

به گزارش ایرنا، شیخ سلمان بن ابراهیم كه در كویت به سر می برد، روز چهارشنبه افزود : برای ایجاد یك راهكار و برنامه مفصل درخصوص نحوه افزایش تیمهای شركت كننده در این رقابتها با كمیته مسابقات مسابقات كنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار كردم.
وی اظهار كرد:در این راستا پیشنهادهای مختلفی درحال بررسی است كه یكی ازگزینه ها برگزاری مسابقات مقدماتی برای باشگاههای رده پایین تر است.
رئیس جدید كنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از بررسی افزایش جوایز مالی تیمهای شركت كننده درجام ملتهای آسیا وهمچنین جام باشگاههای این قاره خبردادوافزود: عایدات مالی این كنفدراسیون باید بصورت عادلانه در اختیار فدراسیونهای محلی این قاره قرار گیرد.
شیخ سلمان كه برای تقدیر ازتلاش های مسوولان ورزشی كویت در انتخاب وی به عنوان رئیس ای اف سی به این كشور سفر كرده اضافه كرد: برای جلوگیری از فساد و رشوه در ای اف سی كه به ادعای وی در دوران ریاست قبلی این كنفدراسیون رواج داشته قصد دارد كمیته اخلاق را تشكیل دهد .
او گفت: كمیته اخلاق برای ریشه كن كردن فساد بسیار ضروری است و اعضای این كمیته باید بر رفتارهای تمامی كاركنان ای اف سی از جمله رئیس نظارت داشته باشند.
وی گفت كه ایجاد كمیته ای برای مقابله با تبانی وتغییر نتایج رقابتها فوتبال در سطح باشگاهها و تیمهای ملی لازم وضروی است وایجاد آن در صدر برنامه های كاری وی قرار دارد.
رئیس جدید ای اف سی به روزنامه سالانه كنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره كرد وگفت: این روزنامه باید تغییر كند وباتوجه به وسعت قاره وتفاوت آب وهوای آن باید طوری برنامه ریزی شود كه برگزاری رقابتها متناسب با شرایط هر منطقه ای اعم از شرق یاغرب قاره باشد ودر این خصوص دست یابی به یك راه حل توافقی ضروری بنظر می رسد.
شیخ سلمان بن ابراهیم از احتمال نامزدی خود برای تصدی ریاست ای اف سی در سال 2015 خبر دادوگفت: البته هنوز تصمیم قطعی در این خصوص اتخاذ نكرده ام اما معتقدم كه برای تحقق شعارهای انتخاباتی ام زمان دوساله باقی مانده كافی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)