علی دایی سرمربی پرسپولیس شد و حالا باید به فکر دستیاران و بازیکنانش در پرسپولیس باشد. براساس سابقه ای که دایی داشته، احتمالا مثل همیشه تمام دستیارانش را خودش انتخاب می کند.

تماشا؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس شد و حالا باید به فکر دستیاران و بازیکنانش در پرسپولیس باشد. براساس سابقه ای که دایی داشته، احتمالا مثل همیشه تمام دستیارانش را خودش انتخاب می کند. با حضور او احتمالا تمام اعضای کادر فنی قبلی پرسپولیس این تیم را ترک می کنند و باید منتظر «تیم دایی» روی نیمکت پرسپولیس باشیم.

چه کسانی روی نیمکت پرسپولیس، کنار دایی می نشینند؟

خداحافظی شیرینی

قبل از حضور دایی هم کنار رفتن شیرینی از پست سرپرستی پرسپولیس محتمل به نظر می رسید اما با آمدن دایی می توان گفت یار قدیمی رویانیان شانسی برای ماندن در این تیم ندارد. قبل از این، محمد پنجعلی اصلی ترین گزینه جانشینی شیرینی بود. پنجعلی همیشه از دایی حمایت کرده است. زمانی که استیلی سرمربی پرسپولیس بود و پنجعلی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره سرخپوشان انتخاب شد گفت رویانیان باید دایی را برگرداند.

در پروژه اخیر انتخاب مربی پرسپولیس هم پنجعلی حامی دایی بود. جز او، محمود خوردبین سرپرست پیشین سرخپوشان هم شانس زیادی برای بازگشت به این تیم دارد. خوردبین زمان دایی سرپرست پرسپولیس بود و با او رابطه خوبی داشت. این فصل هم خوردبین از انتخاب دایی حمایت می کرد.

یک استقلالی در پرسپولیس؟

بهزاد غلامپور همراه ثابت علی دایی است اما حضور او به عنوان یک استقلالی روی نیمکت پرسپولیس می تواند حاشیه های زیادی همراه داشته باشد. البته دایی قبلا هم زمانی که سرمربی پرسپولیس بود از یک مربی دروازه بانان استقلالی در این تیم استفاده می کرد.

حضور یحیوی هم مثل غلامپور با اعتراض هواداران پرسپولیس روبرو شد اما دایی روی حرف خودش ایستاد. معلوم نیست او در بازگشت هم رویه سابق را در پیش می گیرد یا ترجیح می دهد از غلامپور جدا شود.

پرسپولیسی های سابق

جواد منافی دستیار اول دایی در راه آهن بود. او سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد و احتمالا هواداران از بازگشتش استقبال می کنند. زمانی که دایی سرمربی پرسپولیس بود، حسین عبدی و مهدی تارتار دستیاران او بودند. عبدی و تارتار در حال حاضر بیکار هستند و اگر دایی آنها را بخواهد بعید است به او جواب منفی بدهند. مولایی بدنساز دایی در راه آهن هم شانس زیادی دارد همراه او به پرسپولیس بیاید البته همراه میاچ.

برادران دایی

علی دایی در راه آهن از برادرش محمد دایی در کادر فنی استفاده کرد. او در دوره قبل نتوانست حبیب کاشانی را برای حضور برادرش روی نیمکت پرسپولیس راضی کند اما بعید نیست این بار برادرش را به پرسپولیس بیاورد. در صورتی که دایی چنین تصمیمی بگیرد شاهد حضور برادران دایی روی نیمکت پرسپولیس خواهیم بود. محمد دایی که سابقه حضور در پرسپولیس را نداشته احتمالا به بهانه ای برای منتقدان سرمربی پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)