سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره احتمال تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: احتمالاً اعضای هیئت مدیره باشگاه هم تغییر خواهند كرد.

“مجید فرخزادی” گفت : مشخص نیست كه اعضای هیئت مدیره در سمت خود باقی خواهند ماند یا خیر پس چگونه می

 توان درباره ادامه كار انصاری فرد صحبت كرد.  همه این مسائل بسته به نظر سازمان تربیت بدنی است و در انتظار تصمیم سازمان خواهیم بود .

“مجید فرخزادی” درباره بازی دیروز پرسپولیس مقابل بنیادكار گفت : این بازی چند نكته دارد، نخست باری فنی ، دوم بازیكنان و سوم تركیب تیم است كه باید مورد بررسی قرار گیرد .

وی گفت : وینگادا می توانست تركیب بهتری را در زمین قرار دهد در بعضی از پست ها باید بازیكنان بهتر كار می كردند البته این موضوع را كه بازیكنان كم كاری كرده اند قبول ندارم .

“مجید فرخزادی” ادامه داد : پرسپولیس در زدن ضربات نهایی خوب عمل نكرد و از فرصت های به دست آمده بهره ای نبرد و از هواداران واقعی تیم كه برای تشویق آمده بودند عذرخواهی می كنم .

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت : عده ای برای شیطنت به ورزشگاه آمده بودند و با شعارهای خود سبب شدند انگیزه تیم كم شود .

مجید فرخزادی” درباره همكاری نكردن بازیكنان با یکدیگر هم گفت :

بر اساس گفته های رئیس سازمان تربیت بدنی آنالیزی از همه بازیكنان در بازی خواهیم داشت و با این كار مشخص می شود هر كس چه كاری را در بازی انجام داده است.

وی گفت : باید حواشی پرسپولیس جمع شود و نمی توان همه چیز را به گردن مدیر باشگاه انداخت .

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینكه باشگاه نمی تواند قراردادهای خود را به ثبت برساند گفت : چنین تصمیمی باید به صورت كتبی به باشگاه اعلام شود نه اینكه از طریق رسانه گفته شود .

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاكید كرد : هیچ حكمی در این باره به دست باشگاه نرسیده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)