مرجع خبری پرسپولیس : شايعه ، حاشيه يا هر چيز ديگري كه اسمش را بگذاريد ، درباره باشگاه پرسپوليس كم نيست. بويژه حالا كه علي سعيدلو در مقام رئيس سازمان با حساسيت ديگري مسائل مديريتي باشگاه را دنبال مي‌كند.
هر چند كه از مدت‌ها قبل نيز گفته مي‌شد در صورت حضور علي سعيدلو در ورزش، تغييرات مديريتي در راس باشگاه پرسپوليس ايجاد خواهد شد و گمانه زني‌ها حكايت از حضور دوباره حبيب كاشاني داشت، اما تا امروز هيچ چيز در اين زمينه قطعي نيست و شايد اين را بايد به حساب روحيه رئيس جديد ورزش گذاشت كه با تامل لازم به موضوعات ورود كرده و شتابزده عمل نمي‌كند.
هر چند كه در حال حاضر نيز يك گزينه ديگر به جمع جايگزينان احتمالي عباس انصاري فرد اضافه شده و او كسي نيست جز مجيد فرخزادي عضو فعلي هيات مديره كه گفته مي‌شود رابطه اش با علي سعيدلو خوب است اما شايد به اين تندي و ضرب الاجلي نبايد منتظر چنين تغييراتي در باشگاه پرسپوليس بود.

مساله‌اي كه خود عباس انصاري فرد هم پي به آنها برده كه به ايسنا گفته است: هيچ تلاشي براي بقا در اين تيم ندارم و هدفم از ديدار با سعيدلو ارائه‌ گزارش‌هاي باشگاه بوده است.
مدير عامل پرسپوليس اضافه مي‌كند: رئيس سازمان تربيت بدني به عنوان رئيس مجمع باشگاه اختيار تام دارد كه هر لحظه خواست تصميم بگيرد و هر تغييري را در پرسپوليس ايجاد كند و در صورت لزوم فرد مفيدتري را بر مسند كار بگمارد يا اين‌كه شرايط فعلي را تثبيت كند. ما هم نسبت به هرگونه تصميمي از سوي وي هيچ اعتراضي نداشته و نمي‌توانيم داشته باشيم.
انصاري‌فرد راجع به ديدارش با علي سعيدلو نيز چنين توضيح داد: برخلاف مطالبي كه در اين باره اعلام مي‌شود، سعيدلو نگرش منفي نسبت به وضعيت مديريتي در پرسپوليس نداشت و حتي قول داد كه در كمال قدرت از اين تيم حمايت كند تا ما بتوانيم حتي رشته‌هاي ورزشي ديگر را در باشگاه پرسپوليس راه اندازي كنيم. من هم قبلا گفته بودم كه نگراني از بابت تغييرات احتمالي در پرسپوليس ندارم و تا زماني كه در اين تيم باشم، با تمام قدرت براي موفقيت پرسپوليس كار مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)