جمعه 18 بهمن (15:47)

مرجع خبری پرسپولیس : اما واقعا زمان مناسبی برای تغییرات در راس کادر فنی انتخاب شده است ؟

ادواردو نلو وینگادا که با قهرمانی در جام ملت های سال 1996 به همراه تیم ملی فوتبال عربستان در قاره کهن به شهرت و اعتبار رسیده بود حالا چند قدم بیشتر با نیمکت هدایت پرسپولیس فاصله ندارد و شاید تا زمان نگارش این مطلب قرار داد نهایی وی با باشگاه پرسپولیس امضا شده باشد . در حالی که طی هفته های اخیر مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مرتبا از حمایت همه جانبه خود در خصوص کادر فنی فعلی خبر می دادند از چند روز قبل نام وینگادای پرتغالی برای هدایت سرخپوشان پایتخت در محافل غیر رسمی بر سر زبان ها افتاد . این مربی پرتغالی که سابقه ی فعالیت در لیگ پرتغال و قهرمانی در لیگ مصر را هم در کارنامه دارد حالا به اندازه ی یک تار مو با نیمکت پرسپولیس فاصله دارد آن هم در آستانه داربی 66 پایتخت !

در این بین سوالی که با جدی شدن مذاکرات وینگادا با باشگاه پرسپولیس در بین اهالی فوتبال مطرح می شود این است که در فاصله یک هفته مانده تا داربی حساس پایتخت زمان مناسبی برای تغییر سرمربی انتخاب شده است یا خیر ؟ و آیا پیشتر و پس از بازی با فولاد و حتی بازی های فاجعه آمیز با ملوان و ذوب آهن زمان مناسب تری برای تغییر و تحول در کادر فنی باشگاه نبود ؟ عباس انصاری فرد که از نخستین روزهای حضورش در باشگاه پرسپولیس موفقیت در داربی پایتخت را به عنوان یکی از مهمترین اهدافش می دانست حالا با انتخاب نلو وینگادا قصد دارد با ایجاد تغییر و تحولات در راس کادر فنی شوک مثبتی را به تیمش اضافه کند . اما چه تضمینی برای مثبت بودن این شوک وجود دارد ؟
وینگادای پرتغالی احتمالا نام بسیاری از بازیکنان این تیم را هم تا کنون نشنیده و خواه ناخواه مجبور است روی تفکرات افشین پیروانی تکیه کند پس بهتر نبود نام وی پس از شصت و ششمین داربی پایتخت به عنوان سرمربی جدید مطرح می شد ؟ کاری با سابقه این مربی مطرح پرتغالی نداریم اما انتخاب او به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس در مقطع کنونی چندان منطقی به نظر نمی رسد آن هم در حالی که هفته هاست علی رغم انتشار نام های متفاوت هیات مدیره به حمایت از پیروانی اصرار می کرد . نگارنده نه حامی افشین پیروانی هستم و نه دشمن سرمربی خارجی اما زمان انتخاب شده برای تغییرات در کادر فنی باشگاه چندان منطقی به نظر نمی رسد آن هم در حالی که بازیکنان تیم از مدت ها قبل برای پیروزی و موفقیت در داربی یکدل و متحد شده بودند . ما هم چون شما می نشینیم به انتظار نتایج این شوک مدیریتی !!!

اختصاصی // پویا نوایی- امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)