ساختار مدیریتی پرسپولیس دوباره بحرانی شده است و درحالی که محمد رویانیان برای درآمدزایی پرسپولیس تلاش می کند ، ممکن است ناگهان از این تیم جدا شود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که نزدیک به یک ماه تا پایان رسمی کار دولت دهم باقی مانده ، اخبار غیر رسمی حکایت از تغییرات دوباره در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس دارند . اتفاقی که می تواند بار هزینه مدیریتی دولت آینده را افزایش دهد . دولتی ها در صورت تغییر در مدیریت پرسپولیس می توانند دولت بعدی را در شرایطی قرار دهند که مدیری را با یک ماه فعالیت تغییر دهد. این یعنی پرسپولیس در کمتر از دو ماه باید 3 مدیر را تجربه کند و این تیم با هواداران میلیونی اش قربانی بزرگ یک بازی سیاسی می شود. محمد رویانیان که نزدیک به 2 سال قبل راهی ورزش شد ، با افکار تجاری خود تلاش زیادی داشت تا این تیم را تبدیل به تیمی سودده کند. اتفاقی که اگرچه هنوز نیفتاده اما فرمانده سابق پلیس راهور کشور می گوید امسال افکارش ثمره خواهند داشت. اما شاید او این قدر در این تیم نماند که ببیند طرح هایش به بار می نشینند یا مشکلات این تیم تهرانی را بیش از قبل می کنند. او درحالی که همین امروز سرگرم رونمایی از هواپیمای اختصاصی تیمش است ، باید پاسخگوی شایعه جدایی قریب الوقوعش از فوتبال باشد. ماجرا اینگونه است که از دو ماه قبل و به خاطر عدم تمدید ماموریت رویانیان از نیروهای مسلح به دولت ، شایعه رفتنش از پرسپولیس قوت گرفت اما بازتاب رسانه ای این خبر سبب شد تا روابط عمومی دولت اعلام کند او فقط از ستاد سوخت رفته و در پرسپولیس می ماند . با این وجود با گذشت 2 ماه از آن تاریخ و در بلاتکلیفی مطلق کادر مدیریتی پرسپولیس ، دولت مجوز ادامه فعالیت او را هنوز صادر نکرده تا رویانیان به این مسئله معترض شود . حالا اما این اعتراض او بهانه خوبی است برای انجام تغییر. این شایعه که رویانیان بعد از تعطیلات نیمه شعبان از پرسپولیس می رود ، درحالی قوت گرفته که قرار است مدیر پرسپولیس امشب به همراه علی دایی عازم روسیه شود و از باشگاه روبین قازان روسیه بازدید کند . شاید خبر رفتن او اگر در زمان سفر خارجی اتفاق بیفتد به نوعی تداعی کننده برخورد دولتی هاست با منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه که در مسافرتی کاری برکنار شد.

رویانیان در این دوسال اگرچه جامی برای تیمش نیاورده اما به دلیل فعالیت های اقتصادی اش و برای چینش بازیکنان مورد نظر هواداران ، کمتر از سوی آنها با انتقاد روبرو شده .

 آخرین گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که رئیس فدراسیون یکی از رشته های کم هوادار بزودی جای او را می گیرد. رئیسی که افکار تقریبا مشابه با دولت منتخب دارد و از سویی دیگر با تعدادی از اعضای فعلی هیات رئیسه تیم هم رفاقتی نزدیک دارند. تصمیمی که شاید تعدادی از اعضای هیات مدیره تیم را هم در آینده تضمین می کند.

حالا باید دید این شایعه چقدر صحت خواهد داشت و آیا پرسپولیس در شروع فصل جدید با یک شوک مدیریتی بی موقع روبرو می شود؟ آیا دولت این اختیار را به دولت جدید وا نمی گذارد تا درباره تصمیمات مدیریتی ، راسا اقدام شود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)