پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق پرسپولیس در مصاحبه ای نسبت به برگزاری دیدار پرسپولیس برابر راه آهن در اکباتان تغییر موضع داد.

مصاحبه اخیر مجتبی محرمی با سایت باشگاه راه آهن در خصوص دیدار پرسپولیس و راه آهن،‌ تعجب و البته ناراحتی پرسپولیسی ها را به همراه داشت.

محرمی تاکید کرد که میزبانی راه آهن از پرسپولیس در ورزشگاه اکباتان کار سختی است اما حق قانونی این باشگاه محسوب می شود و هواداران پرسپولیس باید این مسئله را درک کنند!

روزنامه پیروزی در همین خصوص با محرمی مصاحبه ای انجام داده که خواندنش خالی از لطف نیست:

– آقامجتبی حالا به نفع راه‌آهن مصاحبه می‌کنی؟

چه مصاحبه‌ای!               

– اینکه گفته‌ای پرسپولیس باید در اکباتان بازی کند.

شلوغش نکن. از من پرسیدند حق راه‌آهن هست که به عنوان میزبان در اکباتان بازی کند یا نه که من هم گفتم بله. مگر اشتباه گفته‌ام؟

– نه، درست می‌گویید، اما 30 هزار هوادار پرسپولیس چگونه بروند در استادیوم 10 هزار نفری؟

اگر درست می‌گویم، چرا گلایه می‌کنی؟! یعنی می‌خواهی غیرت و تعصب من به پرسپولیس را نادیده بگیری؟

– بر منکرش لعنت اما…

اما ندارد. خودم هم می‌دانم که شدنی نیست بازی پرسپولیس – راه‌آهن در اکباتان برگزار شود. این را همه می‌دانند. هم من، هم تو و هم همه مسوولان. به هر حال درباره برگزاری چنین دیدار پرتماشاگری در اکباتان نمی‌شود که همین‌طوری تصمیمی گرفته شود. شورای تامین، نیروی انتظامی و خیلی جاهای دیگر تصمیم می‌گیرند، حتی دست سازمان لیگ هم نیست که تصمیم بگیرند. حالا هم که دیدید شورای تامین گفته بازی باید در آزادی برگزار شود.

– آقامجتبی این باشگاه راه‌آهن چرا وقتی با استقلال بازی داشت یاد میزبانی‌اش نیفتاد؟

حالا هی بپرس و ما را با این و اون دعوا بنداز، ببینم می‌توانی.

– بازی پرسپولیس – ذوب‌آهن را دیدی؟

دیدم و لذت بردم.

– پس خوشحالی؟

حرف‌ها می‌زنیدها. مگر می‌شود خوشحال نباشم. یعنی ناراحتم؟!

– بدجور گیر دادید به سوالات ما.

خب، بله، بازی را دیدم. پرسپولیس برد. آن هم با تعویض طلایی یحیی. محمد نوری را آورد داخل زمین و این بازیکن تعویضی هم گل زد. وقتی امیر (قلعه‌نویی) که مجیدی را می‌فرستد داخل زمین و این بازیکن گل می‌زند تفکر دارد اما بازیکن تعویضی یحیی که می‌رود و گل می‌زند انگار نه انگار، هیچ کس به این موضوع نمی‌پردازد. وقتی امیر تعویض می‌کند تفکر دارد اما یحیی نه! نمی‌نویسی که این حرف‌ها را!

– چرا ننویسم؟

شاید دوستان رسانه‌ای از من ناراحت شوند اما انصافا من ندیدم کسی به این تعویض یحیی اشاره کند و بگوید که تفکری پشت این تعویض بوده اما امیر که تعویض می‌کند…

– حالا پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود؟

اولا باید بگویم که بازیکنان حق ندارند لیگ را تمام شده بدانند. آنها باید فاصله با تیم‌های سوم تا پنجم جدول را کم کنند و دو سه پله هم که شده بروند بالاتر و مهم‌تر اینکه باید بدانند اگر لیگ را جدی نگیرند و ببازند، چند پله می‌آیند پایین و این اصلا برای پرسپولیس خوب نیست. برای خودشان هم بد است. در جام حذفی هم اگر پرسپولیس همین رویه را در پیش بگیرد می‌تواند قهرمان شود. پرسپولیسی‌ها با داماش بازی دارند. حالا معلوم نیست در گیلان یا در تهران. اوضاع داماش هم که ریخته بهم اما نباید این تیم را دست کم گرفت. آنها می‌آیند و با تمام وجود جلوی پرسپولیس بازی می‌کنند. گفتم داماش، یاد عابدینی و درخشان افتادم و یک موضوع دردناک!

– چه موضوعی؟!

چه فایده، شما که نمی‌نویسید.

– چرا ننویسیم؟

الان عابدینی و درخشان پس از سال‌ها دارند با هم کار می‌کنند. به قولی شده‌اند رفیق گرمابه و گلستان. یک روز با هم کار می‌کنند و حالا هم ظاهرا با هم اختلاف دارند. من یادم نمی‌رود وقتی عابدینی مدیر باشگاه بود، درخشان مربی پرسپولیس و من هم بازیکن تیم، وقتی النصر را با گل خداداد و پاس گل من بردیم، عابدینی تهمتی به من زد که هر وقت یادش می‌افتم بغض می‌کنم.

– چه حرفی؟!

به من گفت دواخطاره شدی که مقابل الریان قطر بازی نکنی؟ عمدا کارت گرفتی و با قطری‌ها دست به یکی کرده‌ای؟ یادم هست در ادامه همان بازی‌ها رفتم مالزی. آنجا عابدینی به من گفت بیا تیم را بگیر که من قبول نکردم. نمی‌دانم چه جوری است که عابدینی هنوز با درخشان کار می‌کند اما من متهم شدم به پول گرفتن و تبانی با قطری‌ها! برایم عجیب بود آن حرف. همان زمان به عابدینی گفتم من از باشگاه خودم (پرسپولیس) پول درست و حسابی نمی‌گیرم، حالا چطور ممکن است بیایم و از قطری‌ها پول بگیرم و برای پرسپولیس توطئه کنم.

– حالا چه شده یاد آن موضوع افتادی؟

برای من که سال‌ها با تمام وجود در خدمت پرسپولیس بودم و به پیشنهاد آنچنانی تیم کشاورز و تیم‌های دیگر پشت پا زدم، عجیب بود که عابدینی آن ذهنیت را داشته باشد و آن تهمت را بزند حالا اما درخشان و عابدینی با هم کار می‌کنند اما کسی نمی‌گوید آن حرف‌هایی که به من زده شد چه بود. اگر اشتباه نکنم آن موقع حتی عابدینی به من گفت تو و درخشان دست به یکی کرده‌اید به نفع قطری‌ها. من عابدینی را هر جا ببینم پس از سال‌ها باز هم بابت آن تهمت از او گلایه می‌کنم. درست است که من در زندگی‌ام اشتباهاتی داشته‌ام اما اگر اهل زد و بند علیه این و آن به ضرر پرسپولیس بودم… بی‌خیال. بهتر است سفره دلم بیشتر از این پهن نشود. فقط بگویم اگر پرسپولیسی هستید حالا که یحیی خوب کار کرده و تیم را از آب و گل درآورده، حمایتش کنید.

– ولی برخی دوستان و همبازیان شما که به محض یک مساوی از یحیی انتقاد می‌کنند.

اتفاقا خیلی‌ها به من می گویند چرا از یحیی حمایت می‌کنی در حالی که تو کاپیتان او بوده‌ای. من کاپیتان یحیی بودم. کاپیتان دایی، عابدزاده، شاهرودی، میناوند، پیروانی و خیلی‌های دیگر هم بوده‌ام. حالا چون کاپیتان اینها بودم باید کلاس بگذارم و از کسی که توانسته از اعتبار پرسپولیس دفاع کند دفاع نکنم؟ من کاری ندارم که چه کسانی مته به خشخاش می‌گذارند و می‌خواهند چوب لای چرخ یحیی بگذارند. شاید خیلی‌ها به این فکر کنند که چرا یحیی هست و خودشان نباشند، اما فکر من اینطوری نیست. من می‌گویم یحیی دارد خوب کار می‌کند و پسر نجیب و خوبی هم هست پس باید از او حمایت شود.

 

اخبار مرتبط:

محرمی: هواداران پرسپولیس منطقی باشند/ میزبانی حق راه‌آهن است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)