حدود ۱۰ روزی می‌شود پول طلب گابریل کالدرون آماده شده اما هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته است. اما چرا؟

گابریل کالدرون در پاسخ به مدیران پرسپولیس گفته که تنها واریزی از جانب باشگاه به حساب سوئیس را خواهد پذیرفت. باشگاه پرسپولیس از وی حساب در ترکیه و مالزی را خواسته که بود این سرمربی آرژانتینی در این دو کشور حساب نداشته و اخیرا نیز باشگاه از کالدرون خواسته بود تا مطالبات او را به حساب بانکی وی در قطر واریز کند که این درخواست‌ نیز از جانب سرمربی آرژانتینی پیشین سرخ‌ها رد شد و وی تاکید کرد که واریزی باید به حساب سوئیس او انجام شود.

در زمان حضور او در پرسپولیس مدیران این باشگاه دستمزد این مربی را به حسابی که در کشور قطر داشت واریز می کردند و رسید واریز را به او و مدیربرنامه هایش ارائه می کردند، صدری هم با اطلاع از این موضوع که اسنادش در بخش مالی باشگاه موجود است از کالدرون و وکیل‌اش خواسته بود تا حساب بانکی در کشورهای همسایه معرفی کند.

شنیده ها حاکی از این است که کالدرون یک حساب بانکی در کشور قطر دارد که بسیاری از نقل و انتقالات مالی او از طریق این حساب انجام می شود اما او تاکید دارد که تنها باید طلب او و دستیارش به حساب او در سوییس واریز شود. برای واریز به حساب کالدرون در سوئیس، باشگاه نیازمند مجوز بانک مرکزی است و این باعث شد تا عملیات واریز با برخی مشکلات مواجه شود.

مضاف بر اینکه به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران، واریز پول از کشورمان به حسابی در کشور سوئیس با مشکلات فراوانی روبروست اما مرد آرژانتینی کوتاه بیا نبود. این درحالیست که برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس شماره حساب کشور عمان را برای واریز مطالبات خود اعلام کرد و حتی طلب زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ دستیاران او نیز از طریق بانک کشور عمان واریز شد.

عکس این ماجرا در مورد کالدرون صدق می‌کند که دستیارش خواکین با وجود حضور در کادر فنی فولاد خوزستان (در زمان سرمربیگری عبدالله ویسی) حاضر نشد پول طلب خودش را در کشورمان بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)