پرسپولیس نیوز : معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس می‌گوید اختلاف‌ها بین اسپانسر و این باشگاه حل‌ناشدنی نیست و با ورود وزارت ورزش و بعد از بازگشت سیاسی و منتقمی از اسپانیا برطرف می‌شود.

عبدالله تفرشی درباره مسائلی که اخیرا برای فعالیت اسپانسر این باشگاه پیش آمده و اختلاف‌های دو طرف صحبت کرد.

 

قوه‌ قضائیه صدراسیستم را پلمب کرد

 

تفرشی در پاسخ به این سوال که از همان ابتدای حضور هیات مدیره جدید، فعالیت اسپانسر جدید (بهنام پیشرو کیش) به دلیل قرارداد باشگاه با اسپانسر قبلی (صدراسیستم پاسارگاد) به مشکل برخورده بود، اظهار کرد: طبق قراردادی که در زمان مدیرعاملی رویانیان بسته شد، شرکت صدرا سیستم پاسارگاد برای سه سال حق استفاده از برند باشگاه را در دست گرفت. در آن زمان خود من مدیرعامل این شرکت بودم و فعالیتش بدون مشکل انجام می‌شد اما طبق رای قوه قضائیه و به دلیل مشکلاتی که این شرکت در بحث اسقاط خودرو داشت، صدرا سیستم پلمب شد و دیگر حق قعالیت اقتصادی را ندارد. بنابراین این موضوع نمی‌توانست مشکلی بر سر راه فعالیت اسپانسر باشگاه باشد.

او ادامه داد: موضوع دیگر این بود که طبق قرارداد باید درآمدهای جدید به حساب اسپانسر واریز می‌شد اما این اتفاق نیفتاد. با این حال این مشکل چیزی نبود که قابل حل نباشد. یک سری اختلافات بین دو طرف وجود داشت که با تعامل حل می‌شود. بعد از بازگشت منتقمی و سیاسی از اسپانیا و با نشست‌هایی که برگزار خواهد شد این مشکلات هم رفع می‌شود.

 

اسپانسر درآمدی کسب نکرده

 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این که گفته می‌شود یکی از مشکلات اسپانسر این فصل باشگاه این بوده که باشگاه درآمدزایی کافی نداشته تا هزینه‌ها جبران شود، گفت: بحث درآمدزایی اصلا به باشگاه ارتباط پیدا نمی‌کند. استفاده از برند باشگاه در مسائل تجاری به خود باشگاه مربوط نیست و اسپانسر باید کارهای مربوط به آن را انجام دهد. در این زمینه اختلافاتی بین اسپانسر و باشگاه وجود داشت؛ از جمله این که اسپانسر معتقد بود قرارداد با شرکت‌هایی مثل فناپ یا باید لغو شود یا این که درآمد حاصل از آن به حساب اسپانسر واریز شود. عدم همکاری این شرکت‌ها با باشگاه باعث نارضایتی اسپانسر شد. از طرفی اسپانسر فقط هزینه کرده و نتوانسته هیچ درآمدی داشته باشد که این باعث ناراحتی آنها شده است.

 

سیاسی با اسپانسر بیشتر تعامل کند

 

تفرشی درباره اختلاف بین سیاسی و اسپانسر باشگاه هم گفت: سیاسی باید تعامل بیشتری با اسپانسر داشته باشد. اگر در چند وقت گذشته چک‌های اسپانسر پاس نشد به این دلیل بود که از باشگاه توقع داشت که نامه‌ای صادر شود و جلوی بعضی کارهای اقتصادی گرفته شود اما این همکاری انجام نگرفت و چک‌ها هم پاس نشد. با این وجود در حال حاضر نگرانی بابت این مساله وجود ندارد و وزارت ورزش هم در این مساله وارد شده و در بازگشت دوستان از اسپانیا همه چیز حل می‌شود.

 

او همچنین درباره این خبر که پسر مسئول اسپانسر باشگاه در جلسه با سیاسی کتک خورده است، گفت: اصلا چنین مطلبی صحت ندارد. نمی‌دانم آن روزنامه با استناد به چه کسی و چه اتفاقی این مطلب را نوشته است. خود من در آن جلسه حضور داشتم و دو طرف در احترام کامل با یکدیگر صحبت کردند. حتی با مدیرعامل بهنام پیشروی کیش هم صحبت کردم و او هرگونه اختلاف و درگیری بین دو طرف را رد کرد.

 

اسپانسر نمی‌تواند به رویانیان پیشنهاد مدیرعاملی بدهد

 

تفرشی در پایان و درباره این شایعه که مسئولان اسپانسر پرسپولیس در دیدار با رویانیان به او پیشنهاد بازگشت به باشگاه برای مدیرعاملی را داده‌اند گفت: اسپانسر باشگاه از ابتدای فصل تا به حال چندین بار با رویانیان جلسه گذاشته و درباره قراردادهای فصل گذشته و همچنین پیگیری مشکلات برخی پیشکسوتان صحبت کرده و از او مشورت گرفته است اما اسپانسر نمی‌تواند به رویانیان پیشنهاد مدیرعاملی بدهد؛ چرا که مدخلیتی در این موضوع ندارد و این بحث به وزارت ورزش مربوط می‌شود. اسپانسر از این به بعد هم در بحث‌های اقتصادی از تجربیات رویانیان استفاده می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)