مرجع خبری پرسپولیس : دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن هتل المپیک را به عنوان محل اردوی خود پیش از بازی حساس دوشنبه انتخاب کرده‌اند و این مساله  باعث برخوردهای بسیار دوستانه میان اعضای دو تیم در این هتل شد.

 

اوج برخورد میان پرسپولیسی‌ها و ذوب آهنی‌ها در رستوران یاس مجموعه هتل المپیک روی داد جایی که دو تیم در ساعت مشابهی شام را صرف کردند. در این میان بازیکنان ذوب آهن پیش حبیب کاشانی می‌آمدند و به سلام و احوال پرسی با وی می‌پرداختند.

 

رابطه چند بازیکن سرخ پوش نیز با میهمانان اصفهانی شکل ویژه‌ای داشت.

 

 

 

از این جمله می‌توان به سپهر حیدری اشاره کرد که پیش از این در تیم ذوب آهن توپ می‌زده است. کریم باقری، علیرضا نورمحمدی و حمیدرضا علی عسگر سه سرخ پوش دیگر بودند که با سبزپوشان اصفهانی بیش از سایرین گرم گرفتند.

 

علاوه بر این حبیب کاشانی و منصور ابراهیم زاده در هنگام خروج از رستوران یکدیگر را دیدند و با هم به گفت و گو پرداختند. در این بین کاشانی موفقیت آسیایی ذوب آهن را به ابراهیم زاده تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این روند با قهرمانی تیم اصفهانی در جام باشگاه‌های آسیا کامل شود.

 

همچنین جلسه آنالیز اختصاصی بازی با ذوب آهن، ساعت 18:30 در هتل المپیک برگزار شد.

 

برنامه روابط عمومی باشگاه از ساعت 17:30 با پخش کلیپی از بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی آغاز شد و سپس با صحبت‌های حبیب کاشانی ادامه یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)