پرسپولیس نیوز : فینال جام حذفی باشگاه های کشور فردا در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد و از بدشانسی تیم یحیی گل محمدی در این بازی میزبانی در ورزشگاه فولادشهر را از دست داده و باید در تهران به مصاف حریف برود.

 در فینال جام حذفی دو مربی استقلالی و پرسپولیسی به مصاف هم می روند؛ دو مربی که می توانند تا سال ها نیمکت تیم های بزرگ پایتخت را بیمه کنند.

 فینال جام حذفی تقابل دو مربی آینده استقلال و پرسپولیس است. علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی، مربیان نفت تهران و ذوب آهن اصفهان فردا در فینال جام حذفی تیم خود را به میدان می فرستند تا کارنامه افتخارات خود را با این جام مزین کنند.

 

از یک طرف منصوریان با مطرح شدن به عنوان گزینه سرمربی گری استقلال حسابی برای هواداران این تیم دلبری کرده و با نمایش مجموع اعداد 8 با دستان خود به نشانه جایگاه هواداران دو آتشه این تیم در بازی ملی نفت برابر الاهلی بیش از گذشته تمایل استقلالی ها را جلب کرده است.

این دو مربی جوان، نماینده نسلی جدید از مربیان ایرانی هستند که آمده اند تا نسل قدیمی تر را کنار بزنند و در فوتبال ایران صاحب جایگاه شوند. هر دو آن ها با توجه به سن و سالشان و موفقیت هایی که با تیم فعلی شان به دست آورده اند، در آینده می توانند سرمربی استقلال و پرسپولیس شوند. البته شرایط یحیی و منصوریان از این نظر کمی متفاوت است. یحیی پیش از این سرمربیگری پرسپولیس را تجربه کرده و می داند که فصل آینده سرمربی پرسپولیس نخواهد شد چراکه تکلیف نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده با حضور برانکو مشخص است.

اما منصوریان که تجربه سرمربیگری استقلال را ندارد، نسبت به گل محمدی شرایط متفاوتی دارد. او در حال حاضر جدی ترین گزینه سرمربیگری استقلال است و تعدادی از پیشکسوتان هم از حضور او روی نیمکت تیم حمایت کرده اند. بازی نفت – ذوب آهن، جنگ پنهان استقلال و پرسپولیس است.

از یک طرف منصوریان با مطرح شدن به عنوان گزینه سرمربی گری استقلال حسابی برای هواداران این تیم دلبری کرده و با نمایش مجموع اعداد 8 با دستان خود به نشانه جایگاه هواداران دو آتشه این تیم در بازی ملی نفت برابر الاهلی بیش از گذشته تمایل استقلالی ها را جلب کرده است. در طرف دیگر اما یحیی گل محمدی ساکت و بی سر و صدا قرار دارد که تنها یک بار در کنفرانس مطبوعاتی امروز قبل از بازی دو تیم از هواداران تیمی که سال ها با پیراهنش به میدان رفته استمداد طلبیده است.

در بازی فردا هم احتمالا تعداد زیادی تماشاگر قرمزپوش و آبی پوش به ورزشگاه می روند. منصوریان در دو بازی آخر آسیایی توانسته چند هزار نفر تماشاگر را به ورزشگاه بکشاند که اکثر آن ها استقلالی بودند. حالا هم با 5 هزار نفر تماشاگر، ورزشگاه تختی پر می شود و روز سختی در این ورزشگاه رقم خواهد زد.

این بازی البته به جز تقابل تماشاگران جنگ تاکتیک با روش های روحی – روانی هم خواهد بود، باید دید در این بازی حذفی بازی شناور نتیجه خواهد داد یا بازی اقتصادی و نتیجه گرا.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)