مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس در نامه ای به استاندار اردبیل، از استاندار، مسوولان و مردم اردبیل به خاطر میزبانی به یاد ماندنی و همکاری همه جانبه ایشان در طول مدت اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در شهر اردبیل تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از نامه حبیب کاشانی به منصور حقیقت پور ، استاندار اردبیل آمده است:” باشگاه پرسپولیس این افتخار را داشت تا اردوی آماده سازی خود را در استان تاریخی، باستانی و زیبای اردبیل و شهر شهید پرور اردبیل پشت سر بگذارد.

اردبیل، استانی که به خاطر تاریخ باشکوهش، روزی به نام «روز ملی اردبیل» را در تقویم تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسانده است.

اردبیل، استان و شهری قهرمان و شهیر پرور در حوزه های هنر و فرهنگ و سیاست و ورزش که اینک باشگاه پیروزی افتخار همکاری با یکی از قهرمانان و اسطوره های ورزشی برخاسته از این خاک، آقای علی دایی را به عنوان سرمربی خود دارد.

 

ما این افتخار را داشتیم که اولین اردوی فصل جدیدمان را در چنین جفرافیایی برگزار کنیم. اردویی که به واسطه همکاری مسوولان محترم استان و شهر اردبیل و نیز نیروی محترم انتظامی و دیگر مسوولان به ویژه آقای کابلی، مدیر کل محترم تربیت بدنی استان اردبیل و دیگر مجموعه های مرتبط، یکی از بهترین و مفیدترین برنامه های تدارکاتی تیم فوتبال پیروزی را در فضایی آرام و به یاد ماندنی رقم زد. 

همچنین بر خود لازم می دانم از حمایت وصف ناشدنی مردم خونگرم و باصفای اردبیل که در طول مدت اردو، محبت بی دریغ خود را خالصانه نثار فرزندان خود کردند نیز کمال سپاسگزاری را داشته باشم و سر تعظیم در برابر میهمان نوازی آنان فرود آورم. “

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)