سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، دیدار پرسپولیس – ملوان بندر انزلی را از نزدیک تماشا می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان بندر انزلی صف‌آرایی کرد.

* هواداران تیم پرسپولیس پس از ورود علیرضا بیرانوند به زمین، سنگربان تیم محبوب خود را با گرمی خاصی تشویق کردند. آنها سروش رفیعی را هم مورد تشویق قرار دادند.

* باشگاه پرسپولیس پیش از شروع مسابقه، توسط محمود خوردبین پیشکسوت این باشگاه از مازیار زارع سرمربی فعلی تیم ملوان و بازیکن پیشین پرسپولیس با اهدای تابلوی یادبود تقدیر کرد.

* هواداران ملوان که برای حمایت از نماینده انزلی به تهران سفر کرده‌اند، در ورزشگاه آزادی به تشویق ملوانان پرداختند.

* بازیکنان پرسپولیس قبل از حضور در زمین، به سمت مازیار زارع رفتند و از او رخصت گرفتند. یحیی گل‌محمدی نیز خوش و بش گرمی با سرمربی ملوان بندر انزلی داشت.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران نیز به ورزشگاه آزادی آمده است و این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند.

* حضور سروش رفیعی در ترکیب اصلی پرسپولیس با استقبال ویژه هواداران این تیم همراه شد و او را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* بازیکنان پرسپولیس در زمان گرم کردن به شدت از سوی هواداران تشویق شدند.

* هواداران پرسپولیس در کنایه به اتفاقات اخیر مدیریتی باشگاه استقلال با شعار ” مدیر محبوب ما، حاج علی فتح‌الله” را تشویق کردند.

* محمود خوردبین، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دقایقی روی نیمکت این تیم نشست تا برای لحظاتی خاطرات دوران سرپرستی‌اش در پرسپولیس زنده شود. او در مورد حضورش روی نیمکت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: خیلی دلم برای اینجا تنگ شده بود. روی نیمکت نشستم تا دلتنگیم باز شود. ما هرچه داریم از این مردم داریم. جایگاه پرسپولیس اینجا نیست. صددرصد بالا می‌آید. قول قهرمانی به این مردم می‌دهم. ان‌شاالله قهرمان خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)