باشگاه پرسپولیس به مناسبت روز پرستار از پرستاران فداکار تقدیر کرد.

نماینده باشگاه پرسپولیس امروز یک‌شنبه در سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و به مناسبت روز پرستار و ارج نهادن به تلاش‌ها و فداکاری پرستاران، راهی بیمارستان فرهیختگان شد تا در اقدامی نمادین و تقدیم شاخه‌های گل به پرستاران این بیمارستان، قدردانی مدیران باشگاه و هواداران پرسپولیس از کادر درمان، به ویژه پرستاران اعلام کند.

حسین خبیری که به عنوان نماینده مدیرعامل، کارکنان باشگاه و اعضای تیم فوتبال به بیمارستان فرهیختگان رفته بود، در این باره به رسانه باشگاه پرسپولیس گفت: «در هماهنگی که با آقای جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه انجام شد وظیفه خودمان دانستیم به نمایندگی از خانواده بزرگ پرسپولیس حضوراً در روز فرخنده پرستار از فداکاری و ایثارگری پرستاران عزیز و کادر ایثارگرِ درمان تقدیر کنیم البته تمایل ایشان و ما در باشگاه پرسپولیس این بود که می‌توانستیم این برنامه را با حضور تعدادی از اعضای تیم انجام بدهیم ولی حضور تیم در قطر مانع این امر شد. قطعا نیاز نیست که در مقام با ارزش پرستاران و به طور کلی‌تر کادر درمان صحبت خاصی مطرح کنیم. همه ما به اهمیت کار و مسوولیت خطیر و بی بدلیل ایشان واقف هستیم و البته پدیده کرونا باعث شد تا مردم در تمام جوامع هر چه بیشتر به اهمیت این حرفه و فداکاری، ایثار و انسانیتی که در این حرفه موج می‌زند آگاه شوند. در ایران هم قراردادن روز میلاد دخت گرامی امیرالمومنین، حضرت زینب(س) به خوبی بیانگر اهمیت و ارزش و جایگاه والایی است که پرستاران عزیز دارند.

این اقدام بسیار کوچک هم در واقع اقدامی نمادین از سوی باشگاه پرسپولیس بود تا قدردانی خود را از همه پرستاران در هر نقطه‌ای از ایران نشان بدهیم. » وی ادامه داد: «همچنین بهانه‌ای است برای تاکید بر این مساله که با اجرای پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی هم ازتعداد ابتلاها کاسته شود و جان انسان‌ها در امان بماند و هم از بروز مشکلات و فشار کاری بیشتر به پرستاران جلوگیری کنیم. پرستاران با از جان گذشتگی در صف مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند و بی مبالاتی ما، نه تنها جان آن‌ها را به خطر می‌اندازد بلکه مشکلات زیادی را برای خانواده‌های آن‌ها ایجاد می‌کند. » باشگاه پرسپولیس با تبریک و گرامیداشت میلاد حضرت زینب و روز پرستار به تمام پرستاران و عرض سپاس و خسته نباشید به همه فعالان در کادر درمان، از خداوند متعال برای ایشان آرزوی سلامتی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)