رئیس باشگاه الوکره از همکاری باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن قطری تشکر کرد.

شیخ خلیفه بن حسن آل ثانی، رئیس باشگاه ورزشی الوکره، از مدیریت باشگاه ورزشی السد به دلیل همکاری عالی با باشگاه الوکره در معامله نقل و انتقال این بازیکن سابق باشگاه ایرانی و همچنین عبدالکریم حسن، بازیکن سابق تیم ملی قطر، السد و پرسپولیس برای روحیه همکاری در انجام این معامله تقدیر نمود.

او یادآور شد: از همه مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر درک تمایل زیاد باشگاه الوکره مبنی بر حضور عبدالکریم حسن در این تیم و استقبال چشمگیر آنها از ما در دور مذاکرات تشکر می کنم.

رئیس باشگاه الوکره ادامه داد: تیم الوکره که وظیفه انجام این معامله را بر عهده گرفت، نقش مهمی در حضور این بازیکن بزرگ در جمع باشگاه داشت و همه اعضای این تیم تلاش زیادی کردند. قبل از توافق، بر سر تمام جزئیات قرارداد و تسویه رسمی معامله انجام گرفت.

شیخ خلیفه بن حسن در پایان سخنان خود گفت: شکی نیست که عبدالکریم حسن به دلیل توانایی‌های فنی و بدنی فوق‌العاده و همچنین توانایی‌های بسیار زیادش، در فصل جدید به تیم الوکره کمک زیادی در مسیر قهرمانی خواهد کرد. امیدواریم او در مسابقات داخلی و آسیایی به تیم کمک کند تا نتایج موفقی در مسابقات داخلی و قهرمانی آسیا به دست بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)