پرسپولیس نیوز :  مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از حاضران در همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد و خبر از برگزاری دومین همایش برای معرفی چهره‌های ماندگار پرسپولیس در دهه 60 و 70 با دستور مدیرعامل داد.

مدیر روابط عمومی باشگاه از همه آنهایی که با حضور گرم خود در مراسم، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس را در برگزاری هر چه بهتر مراسم یاری کردند تا لحظاتی به یادماندنی برای خانواده پرسپولیس رقم بخورد، تقدیر و تشکر کرد.

حسین قدوسی گفت: مراسم با حضور بیش از 700 نفر برگزار شد و از 12 چهره ماندگار تاریخ پرسپولیس، خانواده‌های پیشکسوتان درگذشته، مدیران، مربیان پیشین و حال حاضر باشگاه، مرتضی احمدی به عنوان هوادار و نماینده جامعه هنری تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: در این مراسم بیشتر پیشکسوتان، بازیکنان و اعضای کادر فنی، جمعی از هنرمندان، مسوولان و مقام‌های سایر باشگاه‌ها، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حضور داشتند و باشگاه وظیفه خود می‌داند از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کند. تشکر ویژه ما نیز از اصحاب رسانه است که با انعکاس اخبار و مطالب این همایش به تکرار چنین اتفاقاتی در فوتبال کمک می‌کنند.

مدیر رسانه‌ای همایش در ادامه خاطر نشان کرد: تدارک مراسم از سه ماه قبل با دستور آقای رویانیان آغاز شد و در این راستا شرکت پیشکسوتان، معاونت فرهنگی و اجتماعی، روابط عمومی، بخش اجرایی و پشتیبانی و دیگر بخش‌های باشگاه تلاش کردند تا اولین تجربه به خاطره‌ای خوش برای خانواده پرسپولیس تبدیل شود.

وی ادامه داد: در این مراسم لحظات نابی از اشک‌ها و لبخندها و دور هم جمع شدن‌ها رقم خورد که ناشی از حضور گرم همه عزیزان بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرده‌اند که اقداماتی برای برگزاری همایش و تجلیل از چهره‌های ماندگار دهه‌های 60 و 70 از هم اکنون آغاز شود.

قدوسی در پایان افزود: همچنین جا دارد در کنار رسانه‌ها، تشکری از مسوولان برج میلاد، باشگاه هنرمندان، مقام‌ها، مسوولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و همچنین مدیریت باشگاه استقلال داشته باشیم. آقای فتح‌ا…‌زاده بزرگی خود را نشان دادند. در مقابل، مسوولان پرسپولیس هم تلاش کردند با حفظ احترام نشان بدهند با وجود رقابت در داخل زمین، احترام متقابل و جوانمردی حرف اول را در مناسبات بین دو باشگاه می‌زند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)