پرسپولیس نیوز : مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس با تقدیر و تشکر از مردم مازندران به ویژه اهالی ساری و قائمشهر از کلیه مسئولان و نهادهایی که در مدت اردوی پرسپولیس با سرخپوشان همکاری داشتند تقدیر کرد.

حمید عباسی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: به گفته اکثر اعضای تیم این اردوی پرسپولیس به جهت استقبال کم نظیر و شور و حرارت مردم یکی از بهترین اردوها بود.

در این مدت مردم مازندران به ویژه اهالی ساری و قائمشهر تمام محبت خود را نثار سرخپوشان کردند و همواره در کنار تیم حضور داشتند. متقابلا اعضای تیم ائم از کادر فنی و بازیکنان نیز در شرایط مختلف حتی در هنگام خستگی ناشی از تمرینات و بازی ها با روی گشاده با هواداران برخورد داشته اند که این مساله به موضوع شاخص این اردو تبدیل شد.

وی ادامه داد: به نمایندگی از اعضای تیم ضمن تقدیر از همه مردم مازندران جا دارد از مسئولان نیروی انتظامی، یگان ویژه و راهنمایی و رانندگی که زحمت زیادی را متحمل شدند، آقایان مهران کاظمی، حسین ابراهیمی و احسان عزیزی که تلاش کردند همه امکانات و برنامه ریزی های لازم برای برپایی این اردو صورت بگیرد و از مدیریت هتل نوید کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)