مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرپرست پرسپولیس و بازیکن ذوب آهن اصفهان را مورد تقدیر قرار داد.

دیدار دو تیم آلومینیوم هرمزگان و برق شیراز از سری رقابت های لیگ دسته اول در بندر عباس در حالی برگزار شد که مهرداد شکاری سرمربی تیم برق شیراز با ورود به زمین و اعتراض به داور و جمع کردن بازیکنان به کنار زمین باعث وقفه 4 دقیقه‌ای در روند مسابقه شد. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی و محرومیت برای مربی تیم صنعت ساری
دیدار دو تیم استیل آذین و صنعت ساری در حالی به میزبانی سمنان برگزار شد که از سوی جعفر فلاح مربی تیم صنعت ساری تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای پاس همدان
دیدار دو تیم پاس همدان و ماشین سازی تبریز از سری رقابتهای لیگ دسته اول به میزبانی همدان برگزار شدکه از سوی تماشاگران تیم میزبان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس تیم پاس همدان به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صورت تکرار تخلفات در مسابقات آتی، کمیته انضباطی تصمیمات شدید تری برای برگزاری مسابقه تیم میزبان بدون تماشاگر یا برگزاری مسابقه در محل دیگری را در نظر خواهد گرفت.

*جریمه 20 میلیون ریالی برای ابومسلم
دیدار دو تیم ابومسلم خراسان وشاهین بوشهر از سری رقابتهای جام حذفی در حالی برگزار شد که تماشاگران تیم ابومسلم مشهد تخلفاتی را انجام دادند و بر همین اساس تیم ابومسلم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. در صورت تکرار تخلفات در مسابقات آتی کمیته انضباطی تصمیمات شدید‌تری برای برگزاری تیم میزبان بدون تماشاگر یا برگزاری مسابقه در محل دیگری را در نظر خواهد گرفت.

*تقدیر کمیته انضباطی از خوردبین و طالبی
دیدار دو تیم ذوب آهن و پیروزی تهران از سری رقابتهای جام حذفی در فولاد شهر برگزار شد که به دلیل همکاری هر چه بهتر در برگزاری مسابقه از سوی محمود خوردبین سرپرست تیم پیروزی و فرشید طالبی بازیکن تیم ذوب آهن، کمیته انضباطی از سرپرست پیروزی و بازیکن ذوب آهن تقدیر و تشکر کرد.

*احضار جلالی به کمیته انضباطی
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و راه آهن شهر ری در حالی به میزبانی اهواز برگزار شد که جلالی سرمربی تیم فولاد خوزستان و تماشاگران این تیم مرتکب تخلفاتی شدند. بر همین اساس کمیته انضباطی نشستی را روز ششم دی ماه برگزار خواهد کرد تا سرمربی تیم و نماینده باشگاه فولاد خوزستان در خصوص تخلفات خود توضیحاتی را ارائه دهند.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم جدیدی در مورد دیداری از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال صادر کرد.
کمیته انضباطی با بررسی گزارش رسیده در مورد مسابقات لیگ برتر فوتسال بین تیمهای فیروز صفه اصفهان و گیتی پسند اصفهان در تاریخ 20 آذرماه محمد نکویی از تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان را به استناد ماده 11 آیین نامه انضباطی و با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیم مربوطه در کلیه مسابقات و تا اطلاع ثانوی معلق و محروم کرد.
نکویی باید برای ارائه توضیحات در جلسه‌ای که روز سه شنبه مورخ 20 دی‌ماه سال‌جاری در این کمیته تشکیل می‌شود حضور پیدا کند و عدم حضور وی مانع رسیدگی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)