سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: داور یک پنالتی ما را در بازی با تراکتورسازی نگرفت.

فارس، مجتبی تقوی پس از تساوی 2 بر2 برابر تراکتور سازی در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا ولادت حضرت مسیح را تبریک می گویم و همچنین درگذشت نیما نهاوندیان یکی از مجریان تلویزیون را تسلیت می گویم. امروز شاهد یکی از زیباترین بازی های لیگ بودیم. حضور تماشاگران جوی خوبی به بازی دارد و اصولا حضور مردم در عرصه های مختلف همه چیز را زیبا تر می کند. از هیئت فوتبال هم باید برای اماده سازی زمین تشکر کنم که با وجود بارندگی زمین را به خوبی حفظ کرده اند.

وی ادامه داد: تراکتور سازی یکی از بهترین تیم های ایران است و از نظر امکانات و بودجه قابل مقایسه با سایپا نیست این تیم از نظر فنی هم یکی از تیم های خوب است. بازیکنان ما تلاش خوبی انجام داده اند اما ساده گل خورده ایم و باید سخت تر گل بخوریم .

سرمربی سایپا تصریح کرد: یکی از بازی های زیبا و با کیفیت لیگ را شاهد بودیم دو تیم سرعتی و زیبا بازی کردند هر چند معتقدم داور یک پنالتی ما را نگرفت با این حال امیدوارم همین یک امتیاز باعث شود نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم.

تقوی در مورد اینکه دقیقی اجازه نداد صادقی پنالتی بزند و باعث ناراحتی این بازیکن شد گفت: خود من گفتم دقیقی پنالتی را بزند صادقی هم چنین شخصیتی ندارد که از این مساله ناراحت شده باشد از اینکه دقیقی بعد از مدت ها گل زد خوشحالم .

وی با اشاره به حضور تماشاگران تبریزی در این بازی گفت: نبود تماشاگران و هوادار سایپا را رنج می دهد .

سرمر بی سایپا در مورد دلیل غیبت میلاد غریبی در  بازی های اخیر گفت: غریبی 3 -4 هفته است که مصدوم است و به دلیل مصدومیت بازی نمی کند و این مسئله هیچ ارتباطی به نوشته برخی روزنامه ها ندارد. امروز هم دوست داشت بازی کند که درد به او اجازه نداد.

وی در مورد جذب بازیکنان در نیم فصل گفت: در نیم فصل نقل و انتقالات هیچ کاری نتوانستیم انجام دهیم و وضع ما بدتر از ابتدای فصل است. در ابتدای فصل با مبلغ کم تیم خوبی بستیم اما اکنون نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)