سرمربی تراکتورسازی هرگونه مذاکره با طارمی و احمدزاده برای پیوستن به این تیم در نیم‌فصل را رد کرد.

محمد تقوی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیمش اظهار کرد: بعضی از بازیکنان که ملی‌پوش بودند مجبور بودند در تهران بمانند. دیروز استراحت داشتیم و امروز سر حال بودیم. من امروز کمی نگران بودم زیرا بعضی اوقات بعد بازی‌های بزرگ هیجان زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: بازی سخت‌تر ما این دیدار است نه بازی با پرسپولیس زیرا بازی با پرسپولیس انجام شده و هیجان و انگیزه لازم در آن دیدار وجود داشت. ما باید هیجانات را کنار بگذاریم. در این چند وقت، تمام مطبوعات درباره آن دیدار صحبت می‌کنند. از امروز تمرکزمان روی حریف بعدی است. با تیم سرسختی بازی داریم زیرا پارس جنوبی تیم فیزیکی است و در دو سه سال اخیر همیشه جزو پنج تیم ابتدایی بوده است. من همیشه گفته‌ام که هیچ‌گاه از بازیکنام راضی نیستم زیرا زمانی که بخواهم از عملکرد بازیکنانم تعریف کنم، آن روز، روز خودکشی ماست. من به بازیکنانم در دیدار مقابل پرسپولیس نمره ۱۶ می‌دهم و برای بازی بعد باید بهتر شویم.

تقوی درباره مذاکره با طارمی و احمدزاده اظهار کرد: به هیچ عنوان پیشنهادی در کار نبوده است. زمانی که من کارم را در تیم آغاز کردم فکر می‌کردم پنج بازیکن نیاز داریم اما الان به این نتیجه رسیده‌ام که با خروج دو بازیکن تنها نیاز به یک بازیکن دیگر داریم. تمرکز بازیکنانمان نباید به هم بخورد. فعلا مشخص نیست چه کسی قرار است اضافه شود و در نیم‌فصل مشخص می‌شود. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، اگر بازیکن ایرانی خوب باشد، چرا هزینه را برای خارجی‌ها بپردازیم؟ اگر هم بازیکن خارجی بیاید، باید کیفیت فنی مناسب را داشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی درباره مهاجم بی‌نظم تیمش گفت: استوکس در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است و بعد از این باشگاه تصمیم می‌گیرد که چه عملکردی داشته باشد. او فعلا به تمرین نیامده و هر موقع به جمع بازیکنان اضافه شد، من نظر می‌دهم که آیا شرایط بدنی بازی برای تیم را دارد یا خیر.

او درباره اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی عنوان کرد: به قول انگلیسی‌ها ما نباید فریب این سیاست‌ها را بخوریم.

تقوی درباره سیاست شفر مبنی بر اجازه ندادن ملی‌پوشان برای شرکت در ریکاوری تیم ملی و روندی که او می‌خواهد در پیش بگیرد توضیح داد: من جای آقای شفر نیستم اما به بازیکنان خودم این اجازه را دادم. به غیر از این سه بازیکن یک دو بازیکن دیگری بودند که خواستند خودشان ریکاوری کنند و چون من تشخیص این را دادم که آن یکی دو بازیکن هم اجازه دهم زیرا آن دو بازیکن نشان دادند که این قابلیت را دارند. ما باید این نکته را در فوتبال ایران جا بیندازیم. شاید خیلی‌ها به من بگویند مربی بی‌نظم اما من به بازیکنان اعتماد دارم و اگر احساس کنم که به نفع بازیکن است، با مرخصی‌هایشان موافقت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)