پرسپولیس نیوز :مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: در جلسه روز گذشته‌ هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مناسب و خوب دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی انجام شد.

رضا تقییون  در مورد جلسه هماهنگی دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در روز گذشته در هیأت فوتبال، گفت: در خصوص هر چه بهتر برگزار کردن این بازی این جلسه برگزار شد. افراد مسئول به جلسه آمدند تا در مورد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری صحبت کنند. خوشبختانه هفته قبل در بازی گسترش فولاد هیچ مشکلی نداشتیم و بدون شک در مسابقات آینده هم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: در جلسه دیروز دبیر هیأت فوتبال، نمایده اداره کل ورزش و جوانان، مسئولان اجرایی هیأت فوتبال و مسئولان باشگاه تراکتورسازی حضور داشتند. صحبت‌های خوبی صورت گرفت و امیدواریم همه این مسائل منجر به برگزاری بدون مشکل بازی شود.

تقییون در رابطه با زمان بلیت فروشی بازی تصریح کرد: مشکلی برای بلیت فروشی و زمان گشایش ورزشگاه نداریم واین مسئله یک روز قبل از بازی مشخص خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد مشکلاتی سال گذشته برای عکاسان و خبرنگاران تهرانی رخ داد، اظهار داشت: آن بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی بود و بازی آینده در ورزشگاه یادگار برگزار می‌شود. در ورزشگاه یادگار هیچ وقت چنین مشکلاتی نداشتیم. البته من هنوز اعتقاد دارم در مورد مشکلات بازی رفت سال قبل بزرگنمایی صورت گرفت. روز پنج‌شنبه از صفر تا صد در خدمت همه دوستان هستیم و امیدوارم مشکلی به وجود نیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)