پرسپولیس نیوز : محسن مسلمان، یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد و پرسپولیس باید ابتدا ذوب‌آهن به توافق برسد.

محسن مسلمان بازیکن ذوب‌آهن است و یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس و یا هر باشگاه دیگری که خواهان مسلمان است، ابتدا باید با ذوب‌آهن مذاکره کند و با این باشگاه به توافق برسد.

اخبار دریافتی از اصفهان حاکی از آن است که سعید آذری در جایگاه مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هنوز با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده اما از آنجایی که سابقه نشان داده روی انتقال بازیکن به باشگاه پرسپولیس حساسیت های خاصی دارد 2 راهکار را برای اعلام رضایتش در نظر گرفته است.

دریافت مبلغی برای صدور رضایت نامه و جابجایی و معاوضه مسلمان با یکی از بازیکنان پرسپولیس، 2 راهکار سعید آذری محسوب می شوند.حال باید دید در نهایت این انتقال چگونه و با چه شرایطی عملی خواهد شد. آن هم در حالی که گل محمدی اعلام کرده نیازی به مسلمان ندارد.
 

سرپرست باشگاه ذوب آهن گفت: محسن مسلمان، یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد و پرسپولیس باید ابتدا ذوب‌آهن به توافق برسد.
مصطفی شجاعی درباره وضعیت محسن مسلمان گفت: محسن مسلمان، بازیکن ذوب‌آهن است و یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس و یا هر باشگاه دیگری که خواهان مسلمان است، ابتدا باید با ذوب‌آهن مذاکره کند و با ما به توافق برسد.

سرپرست ذوب‌آهن افزود: مبلغ رضایت‌نامه مسلمان مشخص نیست و باید با پرسپولیس به توافق برسیم و حتی امکان معاوضه مسلمان با یکی از بازیکنان پرسپولیس وجود دارد.

شجاعی در پایان گفت: هنوز تصمیم قطعی در این رابطه گرفهت نشده و بعد از مذاکره با باشگاه پرسپولیس مشخص می‌شود که مسلمان به پرسپولیس می‌رود یا نه و بعد درباره چگونگی انتقال بحث خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)