محمد نوری که با نیمکت نشینی در پرسپولیس جام جهانی را از دست داد در خصوص پیشنهادش از استقلال سکوت کرده است.
 

به گزارش نامه، محمد نوری هافبک فصل پیش باشگاه پرسپولیس که فصل گذشته به بازیکنی نیمکت نشین در پرسپولیس تبدیل شد مورد توجه مسئولین باشگاه استقلال قرار گرفته است. به گفته برخی از کارشناسان بعد از جدایی مجتبی جباری از استقلال این تیم همواره با کمبود یک بازی ساز در میانه میدان مواجه بوده است که گویا به این دلیل مسئولین این باشگاه سعی در جذب هافبک پرسپولیسی ها را دارند.
از طرفی نوری برای فصل آینده در لیست دایی حضور ندارد که این موضوع موجب ناراحتی این بازیکن شده است. محمد نوری که به دلیل نیمکت نشینی در پرسپولیس جام جهانی را از دست داد اکنون و با توجه به اتفاقات اخیر قصد جدایی از این تیم را دارد.
 
با توجه به شرایط نوری در پرسپولیس، پیشنهاد استقلالی ها وارد مرحله ی جدیدی شده است و شاید به زودی شاهد پیوستن نوری به آبی پوشان پایتخت باشیم. البته محمد نوری در خصوص جدایی احتمالی اش از پرسپولیس و پیوستنش به استقلال سکوت کرده است. همچنین گفته می شود سایپا نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است.
 
در این میان برخی از اطرافیان باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از پیوستن کاپیتان این تیم به استقلال وارد عمل شده اند و قصد دارند دایی را مجاب کنند تا کاپیتان تیم را حفظ کند. این عده معتقدند پیوستن کاپیتان پرسپولیس به استقلال به اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)