مرجع خبری پرسپولیس : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی پیگیری شد که حسین بادامکی و علیرضا حقیقی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سایر بازیکنان نبودند.

 

مصطفی دنیزلی امروز اعلام کرد، تمرین پرسپولیس فردا طبق برنامه برگزار خواهد شد و روز شنبه به سرخ پوشان استراحت خواهد داد و برای روز یکشنبه هم برنامه دوستانه تدارک دیده خواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس امروز همچنین چهار دست لباس تمرین و دو دست گرمکن ورزشی را که دنیزلی دیروز سفارس داده بود را دریافت کردند.

 

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز درباره آسیب دیدگی حسین بادامکی گفت: بخشی از استخوان ناحیه مفصلی او به دلیل پارگی لیگامنت خارجی مچ پا شکسته شده است که به مرور زمان جوش خواهد خورد. در حال حاضر تلاش ما روی کاهش التهاب و درد متمرکز است. او توانست در تمرین امروز در زمان 20 دقیقه ای بدود که نشانه خوبی بود. کارهای تعادلی، تقویتی و مقاومتی هم انجام می شود.

 

وی افزود: بادامکی یکسری برنامه های تمرینی را دنبال می کند و برای نوبت بعدازظهر هم فیزیوتراپی خواهد داشت. شرایط او خاص است و با توجه به همکاری خوبی که دارد تلاش خواهیم کرد به بازی با ملوان برسد اما این مسئله هنوز قطعی نیست.

 

دکتر چشمه سری در باره حقیقی هم گفت: مساله پیش آمده برای او نگران کننده نیست و فقط زمانی چند روزه لازم است تا به شرایط عادی برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)