خبرگزاری پرسپولیس : مدیر رسانه ای ملوان شنیدن صحبت های شیرینی را به تلخی تشبیه کرده است، خوب این مثل معروف ایرانی است که حقیقت تلخ است!

حقایقی که شما از شنیدن آن برآشفته شده اید دقیقا همان چیزهایی است که استیل کهکشانی را به دسته پایین تر فرستاد و همان حرف هایی است که از زبان صف طویل طلبکاران مالک باشگاه شما شنیده می شود، خودنمایی و بس!

غیز از این است که 12 امتیاز به خاطر ندادن طلب تومباکوویچ از تیمشان کسر شد ، جواز تیم لغو شد ، طلب بسیاری از بازیکنان و مربیان پرداخت نشد اما به خاطر دلایل نامشخص هر روز می شنویم که خاصه خرجی های بی مورد می شود و جوایز میلیونی به فوتبالی های متمول داده می شود؟

غیر از این است که 80 درصد امتیازات فصل را با پنالتی گرفته اید و نحوه زمین خوردن در محوطه جریمه به یکی از آموزش های ابتدایی باشگاه شما تبدیل شده است؟

غیر از این است نصف ترکیب تیم امسالتان را از میان بازیکنان کنار گذاشته پرسپولیس تشکیل داده اید و روی آنتن زنده تلویزیون حرف از مدیریت برتر می زنید و در امور داخلی باشگاه های دیگر دخالت می کنید؟

غیر از این است که مدیرعامل تیمتان در یک صحنه جهانی ذره آبروی فوتبال ما را با برخورد فیزیکی با بازیکن تیم ملی فوتسال بر باد داد و اکنون برائت از برخورد کنندگان فیزیکی می جوید؟

مهدی مهدوی کیا و علی کریمی با سال ها سابقه فوتبالی و تمکن مالی کم نظیر چه نیازی به خودروی سواری شما دارند، غیر از این است که می خواهید با نزدیک شدن به بزرگان و اسطوره های ملی چهره خود را موجه جلوه دهید؟

غیر از این است که از 10 روز قبل تا مدت ها بعد از مسابقه با پرسپولیس تمام شهر را بسیج می کنید و با استفاده از روش های مشروع و نامشروع در صدد به دست آوردن این سه امتیاز به هر قیمتی هستید و با پخش کردن یک جعبه شیرینی در بین جمعیت به دنبال پاک کردن تلخی های کلامی و رفتاری خود هستید؟

غیر از این است که با داشتن تنها 30 – 40 هزار هوادار و بدون داشتن حتی یک جام بزرگ داخلی یا بین المللی با ادبیات ناشایستی با پرافتخارترین و پرطرفدارترین باشگاه کشور مکالمه می کنید؟

نه! این طور که شما فکر می کنید نمی شود، راست گفته اند که «همواره کسانی که در هیچ کاری موفق نشده اند ، می خواهند به آدم راهکار یاد بدهند.»

اختصاصی خبرگزاری پرسپولیس/

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)