مرجع خبری پرسپولیس : دو باشگاه پرسپوليس و استقلال براي كسب درآمد با قرارداد با شركت انفورماتيك صاحب تلفن سامانه مي‌شوند.

دو باشگاه پرسپوليس و استقلال با توجه به هزينه هاي زياد و منابع درآمدي اندك براي رهايي از اين وضعيت در اقدامي همزمان قراردادي جداگانه با شركت انفورماتيك به امضا رسانده اند تا هر يك از دو باشگاه صاحب تلفن سامانه شوند.
هواداران دو تيم با تماس با شماره اي كه قرار است حداقل تا 15 روز ديگر در اختيار عموم قرار گيرد عضو سايت دو باشگاه مي شوند. از اين طريق دو باشگاه هواداران خود را جذب كرده و از طريق آنها با شيوه هايي كه در زير خواهد آمد درآمدزايي مي كنند.
هواداران در ازاي عضويت در سايت دو باشگاه پرسپوليس و استقلال مي توانند از خدماتي كه شركت فوق در نظر گرفته استفاده كنند.
نمونه بارز آن خريد در فروشگاه هايي است كه شركت مذكور براي علاقه مندان دو تيم در نظر گرفته است.

هواداراني كه مشتاق گرفتن كارت هواداري باشند، مي توانند از بين كارت هاي طلايي، نقره اي و برنزي يكي را انتخاب كنند. هر يك از اين كارت هاي رنگي خدمات متفاوتي را ارائه مي كنند كه با توجه به سليقه هوادار اين كارت ها صادر مي شود.
هواداراني كه عضو سايت اين دو باشگاه شوند براي خريد در فروشگاه هاي در نظر گرفته شده كه متعاقبا اعلام خواهد شد، بايد از كارت خريد بانك تجارت كه براي هواداران پرسپوليس و استقلال در نظر گرفته شده استفاده كنند.
شركت انفورماتيك حدود 200 نوع كالا براي فروش به هواداران سرخابي در نظر گرفته است كه اين كالاها در فروشگاه ها به علاقه مندان دو تيم ارائه مي شود.
دو باشگاه پرسپوليس و استقلال براي گرداندن اين طرح داراي دو ساختمان مجزا هستند و سود و زيان اين طرح در 6 ماه آينده مشخص مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)