کریم باقری در پاسخ دبی اسپورت: مربی نمی‌شوم
مرجع خبری پرسپولیس : تلویزیون دبی اسپورت و تلویزیون‌های امارات متحده عربی در شب خداحافظی کریم باقری از تیم ملی ایران در دیدار خاطره‌انگیز با برزیل، با توصیف بازی‌های وی در دهه‌ی 90 میلادی، از باقری به عنوان مرد آهنین فوتبال ایران یاد کرد و گفت: این اسطوره بزرگ،‌ سهم بسزایی در تیم ملی ایران داشت.


تلویزیون‌های امارات با برشمردن صفات اخلاقی کریم باقری و یادآوری تاریخچه بازی‌های او در خارج از ایران، بویژه اروپا، او را ستاره‌ای درخشان در آسمان فوتبال آسیا برشمردند که از ستارگانی همانند سامی جابر و عدنان الطالیانی نیز بالاتر است.

 

تلویزیون‌های امارات متحده عربی همچنین جای خالی بازیکنانی همچون علی کریمی را در بازی امشب یادآور شده و اعلام کردند فوتبال ایران با حمید استیلی، علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی و دیگر ستارگانش تیمی پرقدرت بود که در صحنه‌ی فوتبال آسیا و جهان درخشید.

 

همچنین تصاویر شادی ایرانیان و تجلیل آن‌ها از کریم باقری، مرتبا از تلویزیون دبی اسپورت پخش شد و این بازیکن ملی‌پوش ایرانی حتی خارج از ورزشگاه بن زاید نیز مورد تقدیر و تشکر واقع شد، تصاویری که از تلویزیون ایران پخش نشد.

 

کریم باقری در پاسخ دبی اسپورت: مربی نمی‌شوم

 

دبی اسپورت در گفت‌وگوی اختصاصی با کریم باقری ضمن تجلیل از این بازیکن، درخصوص بازی خداحافظی‌اش از او سوال کرد.

 

باقری در حالی که به سمت رختکن می‌رفت، با این پرسش دبی اسپورت مواجه شد که بعد از خداحافظی از فوتبال ملی چه خواهد کرد، که او گفت: به جرگه مربیان نمی‌پیوندد.

 

وی در حالی که به شدت تحت تاثیر فضای بازی با تیم ملی برزیل قرار گرفته بود، گفت: بسیار مایل بودم هم‌بازیانم در تیم ملی نیز در کنار من در این بازی حضور می‌داشتند.

 

وی از همه کسانی که شرایط دیدار خداحافظی را برای او به وجود آورده بودند، گفت: بسیار از آن‌ها تشکر می‌کنم چه آن‌ها که در امارات این تلاش‌ها را صورت دادند و چه کسانی که از فدراسیون فوتبال ایران و سازمان ورزش کشور این فرصت را به او دادند که در شرایط بسیار خوبی از فوتبال ملی خداحافظی کند.

 

کریم باقری در پایان این گفت‌وگو در آغوش خبرنگار دبی اسپورت قرار گرفت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)