یکی از رسانه‌های اسپانیا با ادعای اینکه کاسه صبر سنگربان شماره یک رئال مادرید از نیمکت‌ نشینی‌های پیاپی در این تیم لبریز شده است ادعا کرد این دروازه بان ملی‌پوش در آستانه ترک سانتیاگوبرنابئو قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پونتوپلوتا (ویژه برنامه بررسی مسائل فوتبال اسپانیا که از شبکه تلویزیونی اینتراکونومیکای این کشور پخش می‌شود) اعلام کرد ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید به فکر پیوستن به یکی از 2 تیم شهر منچستر افتاده است.

پونتوپلوتا با اعلام اینکه تصمیم کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید برای نیمکت نشاندن ایکر کاسیاس در هفته نخست لالیگا برای این بازیکن ملی‌پوش غیرمنتظره بوده است، ادعا کرده برداشت کاسیاس از این اتفاق اینگونه است که در نیمکت نشین شدن وی در بازی برابر رئال بتیس فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه تاثیرگذار بوده است و به همین جهت به طور جدی به فکر ترک سانتیاگوبرنابئو افتاده است.

این برنامه تلویزیونی همچنین مدعی شده است که کاسیاس همه پیشنهاداتی که دریافت کند را بررسی خواهد کرد اما ترجیح می‌دهد برای منچستریونایتد یا منچسترسیتی بازی کند و دلیل آن هم این است که بیم از دست دادن جایگاهش به عنوان سنگربان شماره یک تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل را دارد.

از نکات جالبی دیگری که در خصوص نیمکت نشینی کاسیاس وجود داشته این است که هواداران رئال نیز در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی به او پشت و از تصمیم کارلو آنچلوتی برای قراردادن دیه‌گو لوپس در ترکیب اصلی تیم حمایت کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)