حجم زیادی از تبلیغات دور زمین بازیِ حساس پرسپولیس و داماش گیلان به سریال «ویلای من» مهران مدیری اختصاص پیدا کرده بود ه از تلویزیون پخش شد.

به گزارش نامه، در حالی که این روزها از ممنوعیت بردن نام مهران مدیری در تلویزیون خبر داده می‌شود و سازندگان مجموعه «ویلای من»، جدیدترین ساخته‌ی مدیری هم پیشتر با مخالفت تلویزیون درخصوص پخش تبلیغات این سریال مواجه شده بودند، «ویلای من» با استفاده از تبلیغات دور زمین در یک بازی فوتبال، به آنتن تلویزیون راه پیدا کرد.

ماجرا از آن قرار است که روز شنبه (17 فروردین ماه) بازی دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان در حالی روی آنتن رفت که حجم زیادی از تبلیغات دور زمین این بازیِ حساس، به سریال «ویلای من» مهران مدیری اختصاص پیدا کرد.

تصاویر درشت مدیری در کنار نام سریال جدیدش برای لحظات متمادی آنتن تلویزیون را پر کرده بود تا کارگردان و بازیگر مطرح سریال‌های طنز که این روزها از آنتن تلویزیون دور مانده، پخش تلویزیونی را در یکی از پرمخاطب‌ترین باکس‌ها آن هم حدود دو ساعت در اختیار داشته باشد.

تلویزیون که به هنگام پخش زنده‌ی مسابقات ورزشی نمی‌تواند کنترل چندانی بر تبلیغات دور زمین داشته باشد، گاه با دردسرهایی هم مواجه می‌شود که «ویلای من» آخرین مورد آن است.  بنا به گزارش ایسنا، هر چند شبکه سه در زمانی که اختلاف بین تلویزیون و فدراسیون فوتبال بر سر حق پخش تلویزیونی مسابقات به اوج خود رسیده بود، یکی از بازی‌ها را به شیوه‌ای پخش کرد که تبلیغات دور زمین دیده نشود که البته این امر از زیبایی‌های بصری مسابقه کم کرده بود و انتقادهایی را هم به همراه داشت.

پیشینه‌ی اختلاف رسانه ملی و مهران مدیری به «قهوه تلخ» برمی‌گردد. بر همین اساس تلویزیون مدت زیادی است که کار جدیدی از مهران مدیری پخش نمی‌کند؛ حتی سریال‌های این کارگردان در لیست نامزدهای بهترین‌های طنز جشنواره تلویزیونی جام‌جم هم نبود. برنامه «سین مثل سریال» امسال ‌هم در بخش برترین‌های خود، در یک بخش به مدیری جایزه سوم را داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)