پرسپولیس نیوز : ناصر محمدخانی در تماس با آرش برهانی سوء تفاهم به وجود آمده بین خودش و مهاجم استقلال را بر طرف کرد.

 ناصر محمدخانی پس از انتشار نقل قولی از خود مبنی بر اینکه ابراز امیدواری کرده بود مهدی طارمی مثل برهانی و مومن زاده نشود با آرش برهانی تماس گرفت و از وی دلجویی کرد.

محمدخانی عصر امروز تلفنی با برهانی صحبت کرد. محمدخانی گفت که صحبت های منتشر شده به نقل از وی تحریف شده بود و خواست این صحبت ها را فراموش کند. گلزن افسانه ای پرسپولیس در دهه 60 از برهانی به عنوان یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران یاد کرد و گفت که وی از عوامل موفقیت های استقلال در سال های اخیر بوده است.

محمدخانی حتی به آرش برهانی گفت که کیفیت فوتبالش از خودش بالاتر است. برهانی هم با تشکر از تماس این پیشکسوت پرسپولیس برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

آرش برهانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:همیشه سعی کرده‌ام احترام پیشکسوتم را حفظ کنم و امرو یک سوء تفاهم به وجود آمده بود که با صحبت کردن با آقای ناصر محمدخانی حل شد.

وی تاکید کرد: آقای محمد خانی گفت که اصلا منظور بدی نداشته و این تیتر کلمه ای به به عنوان روزهای افت کم دارد که بچه‌های روزنامه گل هم تائید کردند که این کلمه را کم دارد.

برهانی در ادامه نوشت:در هر صورت از حمایت شما  دوستان و صفحه استقلال و دوستان مطبوعاتی‌ام که این سوء تفاهم را بر طرف کردند و پیشکسوتان استقلال که با من تماس گرفتند و محبتشان را نشان دادند تشکر می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)