پرسپولیس نیوز : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز رای به انجام یک بازی پرسپولیس بدون تماشاگر داد اما در این رای اعلام نشد تماشاگران این تیم مقابل ذوب‌آهن اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند و یا در بازی با فولاد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درحالی آرای متخلفان دربی پایتخت که روز دوم آذرماه برگزار شد را اعلام کرد که طبق این رای باشگاه پرسپولیس طبق مقررات 87 و 79 آئین‌نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلفات در هفته‌های یکم، دوم، چهارم، هفتم، سیزدهم و پانزدهم و همچنین به دلیل تکرار تخلفات تماشاگران منتسب به باشگاه پرسپولیس، به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری اولین دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر محکوم شد.

درحالی کمیته انضباطی اعلام کرده که این رای قابل تجدید نظر است و مسئولان باشگاه پرسپولیس هم منتظر دریافت رسمی این رای برای اعتراض به آن هستند، این بحث مطرح شده که این محرومیت در کدام بازی بعدی خانگی پرسپولیس اجرایی می‌شود.

در این حکم آمده: "پرسپولیس به برگزاری اولین دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر محکوم شده است" اما اعلام نشده این محرومیت در بازی آینده پرسپولیس در رقابتهای جام حذفی اعمال می‌شود یا مسابقات لیگ برتر.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه هفته جاری (14 آذرماه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی میزبان ذوب‌آهن است که این نخستین مسابقه‌ای است که این تیم میزبان است. این تیم اما ساعت 15 روز پنجشنبه 20 آذرماه و در چارچوب هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی از فولاد خوزستان پذیرایی می‌کند.

اسماعیل حسن‌زاده اعلام کرد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تنها رای را صادر می‌کند و سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات آن را اجرایی می‌کند و طبق آئین‌نامه مسابقات لیگ، پس از امضای حکم توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال و انشای آن به سازمان لیگ، باید اجرایی شود.

در چنین شرایطی این سوال پیش می‌آید که اگر حکم محرومیت یک جلسه‌ای پرسپولیس، با اعتراض احتمالی باشگاه و بررسی مجدد در کمیته استیناف لغو و یا دیرتر اجرایی نشود، این تیم سرخپوش از حضور تماشاگرانش در بازی با ذوب‌آهن محروم خواهد شد و یا فولاد؟
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)