دوشنبه 34 فروردین(09:09)

مرجع خبری پرسپولیس : تمامی حاشیه های بازی دیروز 

* از آنجا که اسکوربورد ورزشگاه آزادی دیدار فولاد خوزستان – استقلال و برق شیراز – ذوب آهن را پخش می کرد علاقه مندان به فوتبال با تجمع مقابل جایگاه خبرنگاران بدنبال نتایج این دو بازی حساس لیگ و سایر بازیها بودند.

* تماشاگران و علاقه مندان به تیم فوتبال پرسپولیس پس از آنکه از برتری ذوب آهن مقابل برق شیراز و صعود این تیم به صدر جدول رده بندی لیگ برتر مطمئن شدند با سر دادن شعارهایی تیم سبزپوش اصفهانی را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* سقوط استقلال به رده دوم جدول و از دست دادن صدرنشینی این تیم باعث شده بود تا هواداران پرسپولیس شعارهایی در مورد صدرنشینی آبی پوشان سردهند.

* پیش از آغاز مسابقه افشین پیروانی، احمدرضا عابدزاده و نعیم سعداوی به همراه محمود خوردبین سمت نیمکت پیکان رفتند و برای مربیان تیم دسته گل بردند. در این زمان وینگادا و دستیار پرتغالی اش از همراه دیگر مربیان پرسپولیس خودداری کردند. ابراهیم توره و علیرضا محمد نیز به سمت نیمکت پیکان رفتند.

* مربیان تیم فوتبال پیکان پیش از آغاز مسابقه با اهدا دسته گل به علی کاوه و اسماعیل زرافشان دو تن از پیشکسوتان عکاسی ورزشی ادای احترام کردند.

 

* حسین هدایتی، عباس انصاری فرد، مجید فرخزادی و کریم باقری با حضوردر جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس پیکان را به تماشا نشستند.

* درخشش علی کریمی باعث شده بود تا هواداران این تیم با سر دادن شعارهایی این بازیکن را مورد تشویق قرار داده و مجددا علی دایی سرمربی پیشین تیم ملی را مورد انتقاد قرار دهند. آنها از محمد مایلی کهن می خواستند علی کریمی را برای دیدارهای آینده تیم ملی به اردو دعوت کند.

* محسن خلیلی پس از ماهها دوری از میادین در این بازی برای نخستین بار در فصل جاری در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و توانست در دقیقه 40 گل نخست سرخپوشان را به ثمر برساند. هواداران پرسپولیس پس از گلزنی خلیلی و در بین دو نیمه به شدت این بازیکن را تشویق کردند.

* هواداران پرسپولیس در این مسابقه با سردادن شعارهایی از ناصر حجازی می خواستند که به تیم استقلال برگردد و جای امیر قلعه نویی را بگیرد.

* هواداران پرسپولیس در نیمه اول به دنبال عملکرد ضعیف بهادر عبدی خواستار بیرون رفتن او از زمین مسابقه شدند.

پاداش ۱۰۰۰ دلارى
بازيكنان تيم پرسپوليس قبل از رفتن به استاديوم نفرى ۱۰۰۰ دلار پاداش گرفتند.اين پاداش مربوط به پيروزى آنها مقابل الغرافه در ليگ قهرمانان آسيا بود.
اعتراض پرسپوليسى ها به مسئولان تيم
اين روزها خبرهاى زيادى مبنى بر مذاكره مديران پرسپوليس با برخى از بازيكنان براى فصل آينده به گوش مى رسد و تعدادى از بازيكنان براى حضور در اين تيم در فصل آينده مطرح مى شوند. همين مسأله باعث شده كه بازيكنان حال حاضر تيم به مديران باشگاه اعتراض كنند و خيلى دوستانه به آنها هشدار داده اند كه قبل از اتمام فصل پخش شدن چنين اخبارى حرفه اى نيست.
ركورد عجيب نيكبخت
عليرضا نيكبخت كه ديروز در دقيقه ۷۰ و به جاى محسن خليلى وارد زمين شد موفق به گلزنى براى تيمش نشد. اين هجدهمين بازى بود كه نيكبخت براى تيمش در ليگ برتر گل نزده است.
تشويق ذوب آهن توسط پرسپوليسى ها
تماشاگران پرسپوليسى كه بازى اين تيم مقابل پيكان را در ورزشگاه آزادى از نزديك مى ديدند، ذوب آهن را پس از پيروزى مقابل برق شيراز مورد تشويق قرار دادند.شكست استقلال در اهواز و پيروزى ذوب آهن در شيراز باعث شد تا شانس قهرمانى تيم اصفهانى بيشتر شود و هواداران پرسپوليس به همين دليل شاگردان ابراهيم زاده را تشويق مى كردند.
درگيرى سيدصالحى و زنيدپور
سيدمهدى سيدصالحى و ميلاد زنيدپور ۲ بازيكن تيم پيكان در هنگام بازى با پرسپوليس با يكديگر درگيرى لفظى پيدا كردند.بحث آنها بر سر توپ بود كه چرا در شرايطى كه موقعيت بهترى دارند به يكديگر پاس نمى دهند و موقعيت هاى خوب را از همديگر مى گيرند.
تست دوپينگ نورى و خليلى
خانلرى پزشك تيم ملى مسئول گرفتن تست دوپينگ از بازيكنان ۲ تيم بود. پژمان نورى و محسن خليلى بازيكنانى بودند كه از پرسپوليس در بازى ديروز تست دوپينگ دادند.
برد شانسى
پرسپوليس تا دقيقه ۴۰ خوب كار نكرد و فقط يك بار توپ به دست محمد محمدى خورد اما بعد از آن شاگردان وينگادا خوب كار كردند و بازى را بردند. بازيكنان پرسپوليس بعد از بازى مى گفتند كه مستحق برد نبودند و اين برد شانسى بود.
پرسپوليس بى روحيه
نتيجه بازى مس كرمان و داماش گيلان براى بازيكنان پرسپوليس خيلى مهم بود اما وقتى كه شاگردان وينگادا فهميدند مس برنده بازى شده خيلى ناراحت شدند و بى روحيه به زمين رفتند.
حرف هاى بادامكى كار دستش داد
حسين بادامكى مقابل پيكان در ليست ۱۸ نفره تيمش هم نبود. او از نيمكت نشينى اش در پرسپوليس ناراحت است و حرف هايى در اين رابطه زده كه به گوش وينگادا هم رسيده است به همين دليل سرمربى پرسپوليس او را در ليست تيمش قرار نمى دهد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)