مرجع خبری پرسپولیس: پرسپولیس بر خلاف آخر هفته طوفانی گذشته ، ابتدای هفته جاری را در بازار نقل و انتقالات آرام تر سپری کرد و مذاکرات خود را برای جذب بازیکنان مورد نظرش نهایی کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در ابتدای این هفته سرخپوشان علاوه بر تمدید قرارداد با علیرضا محمد مدافع ملی پوش خود ، مذاکرات برای جذب انصاری فرد ، زارع ، حسینی و خلعتبری را وارد فاز جدی تری کردند.

 

* برخلاف صحبت های مطرح شده در خصوص توافق با مهدی رحمتی ، باشگاه به دنبال تمدید قرارداد معمارزاده است و در صورت محقق نشدن این امر به سراغ رحمتی خواهد رفت.

 

* هادی عقیلی در تماس با باشگاه پرسپولیس ضمن عذرخواهی از هواداران پرسپولیس اعلام کرد از حضور در اصفهان راحت است و قصد جدایی از سپاهان را ندارد.

 

 

 

* باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حاضر است مبلغ 500 میلیون تومان را برای رضایت نامه کریم انصاری فرد به باشگاه سایپا پرداخت کند. در این میان محمدمایلی کهن سرمربی سایپا اعلام کرد این تنها یکی از شروط سایپا برای موافقت با جدایی انصاری فرد است.

 

* با وجود نزدیک شدن حمید علی عسگر به سن مشمولی خدمت سربازی ، علی دایی تاکید کرد به این بازیکن احتیاج دارد و تا فصل آینده اجازه حضور او در تیمهای نظامی را نخواهد داد.

 

* مازیار زارع که قصد جدایی از لیگ امارات دارد به ایران آمده و پس از بررسی پیشنهادهای استیل آذین و پرسپولیس ابزار علاقه کرده به تیم سابقش بازگردد . مذاکرات طرفین به نتیجه رسیده و این هافبک تدافعی به زودی قرارداد داخلی خود را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.

 

* پس از منتفی شدن حضور عقیلی در پرسپولیس مذاکرات پرسپولیسی ها با جلال حسینی دیگر مدافع سپاهان حالت جدی تری به خود گرفته و اگر بندهای قرارداد هم مورد توافق طرفین قرار بگیرد در طول این هفته پیراهن  پرسپولیس را هم بر تن سیدجلال خواهیم دید.

 

* پورعلي گنجي هافبك تيم ملي جوانان با پرسپوليس قرارداد داخلي بسته و در اين فصل پيراهن قرمز به تن خواهد كرد.

 

* مجتبی زارعی روز دوشنبه گفت علی رغم میل باطنی اش نمی تواند در باشگاه پرسپولیس بماند و با خواست باشگاه از این تیم جدا خواهد شد . باشگاه پرسپولیس این صحبت را تایید نکرده.

 

* حسین بادامکی که قرارداد مشروط یک ساله خود با پرسپولیس را رسمی کرده تنها منتظر تماس مسئولان باشگاه است تا مبلغ قرارداد را مشخص کرده و در هیئت فوتبال ثبت کند . در این میان عادل کلاه کج هم مشکلی برای ماندن در پرسپولیس ندارد اما ظاهرا باشگاه به میثم بائو گفته که برای تسویه حساب تیم جدیدش را معرفی کند.

 

* محمدرضا خلعتبری که از جمله مهاجمان مدنظر پرسپولیس است ضمن تایید مذاکره با پرسپولیسی ها تاکید کرده که پرسپولیس تنها یکی از باشگاه هایی است که وی با آن ها مذاکره کرده و آمدنش به این تیم به هیچ وجه قطعی نیست . پرسپولیسی ها که از آمدن خلعتبری مطمئن نیستند به صورت موازی در حال مذاکره با مدیرنامه های عمادرضای عراقی هم هستند تا این بازیکن فصل گذشته سپاهان که امسال را به اجبار باید در تهران به فوتبال خود ادامه دهد به اردوگاه سرخ بکشانند.

 

* علیرضا محمد که قراداد 2 ساله اش با باشگاه پرسپولیس تمام شده عصر امروز در دیدار با حبیب کاشانی قرارداد دو ساله جدیدی با این تیم امضا کرد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)