مرجع خبری پرسپولیس : هرچند فولاد به پرداخت 240 ميليون براي انتقال آرفي راضي شده بود اما بعد از جلسه چهارشنبه شب اين بازيكن با كاشاني، قرار شد آرفي تا پايان قراردادش در پرسپوليس بماند.
حبيب كاشاني از تشويق‌هاي خطي بازيكنان پرسپوليس دلخور است و در حال بررسي است تا در صورت اثبات اين قضيه، ليدرهاي باشگاه را جريمه كند.
براي حل اختلاف كاشاني و هدايتي، بعد از بازگشت سعيدلو از ويتنام جلسه‌اي سه‌نفره در سازمان تربيت بدني برگزار خواهد شد.
اظهار نظر خوردبين درباره دلخوري بازيكنان از تشويق علي كريمي، كاپيتان پرسپوليس را ناراحت كرده و كريم باقري در اردوي قبل از بازي با ابومسلم گلايه‌هايش را به گوش سرپرست پرسپوليس رساند.
به درخواست بازيكنان، روز سه‌شنبه جلسه‌اي با حضور حبيب كاشاني در باشگاه برگزار مي‌شود و سرخپوشان فرصت دارند تا مشكلات خود را با او در ميان بگذارند.
مثل 4 عراقي ديگري كه در ليگ برتر بازي مي‌كنند، هوار ملامحمد هم به تيم ملي اين كشور دعوت شد. عراق قرار است همراه با آذربايجان، امارات و چك در تورنمنت چهارجانبه العين شركت كند و اولين بازي‌اش را روز 24 آبان با آذربايجان برگزار كند.
بعد از پيروزي برابر ابومسلم، تمرين پرسپوليس به مدت 5 روز تعطيل شد. تمرين سرخ‌ها درحالي صبح چهارشنبه دوباره از سر گرفته مي‌شود كه كرانچار و ايوكوويچ پنج‌شنبه شب به تهران برمي‌گردند و دو روز اول تمرين را از دست مي‌دهند.
 
درباره مشكلات تازه دو بازيكن برزيلي پرسپوليس، حبيب كاشاني ظرف امروز و فردا در باشگاه پذيراي مدير برنامه‌هاي وسلي و تياگو خواهد بود.
هولدينگ پرسپوليس كه انصاري‌فرد مطرح‌اش كرده بود؛ مورد توجه كاشاني هم قرار گرفته و او تصميم گرفته راه را براي تاسيس شركت هولدينگ باز كند.
صحت اين خبر را هنوز هيچ مسوولي تاييد نكرده اما گفته مي‌شود شب قبل از بازي با ابومسلم، حبيب كاشاني بازيكنان پرسپوليس را تهديد كرده كه اگر ببازند، 10 ميليون تومان جريمه مي‌شوند.
با تعطيلي ليگ، زلاتكو كرانچار هم ساعت 7 صبح ديروز تهران را به مقصد فرانكفورت ترك كرد تا براي استراحتي 5 روزه از آنجا به زاگرب برود.
ميثاق كه مي‌گفتند با توصيه هدايتي حاضر به بازي مقابل استيل‌آذين نشده عصر چهارشنبه به يكي از دادسراهاي تهران رفت و از يك روزنامه ورزشي شكايت كرد.
 
 

عباس انصاري فرد شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو عنوان كرد: زماني كه تيم فوتبال ايران با برزيل بازي داشت آقاي كاشاني تماس گرفت و خواهان حضورم در سالن 12 هزار نفري آزادي شد.

 

هدایتی: کریمی را مفت نگرفته ایم که با 300 میلیون بدهیم/ کاشانی اول کریمی را از ما بخرد بعد با احساس هواداران موج سواری کند /  ثابت کنند به لیدرها پول می دادم/حاضر بودم به پرسپولیسی ها برای بردن استیل پاداش بدهم/آقایان فکر کرده اند شهرداری به ما ورزشگاه هدیه کرده 

 

طبق اعلام مسئولان باشگاه، اردوي نيم فصل پرسپوليس در امارات برگزار مي‌شود. به همين منظور پرسپوليسي‌ها جمعه 22 آبان‌ماه سال جاري راهي امارات مي‌شوند و تا 30 آبان در اين كشور اردو مي‌زنند. گذرنامه بازيكنان ظهر امروز توسط مسئولان باشگاه جمع‌آوري شد.

*فهرست بازيكنان مازاد پرسپوليس صبح امروز توسط حبيب كاشاني و ساير مسئولان باشگاه بررسي و قرار شد تا پس از بازگشت كرانچار، از كشورش در اين مورد تصميم نهايي گرفته شود. زلاتكو كرانچار در مرخصي به سر مي‌برد و چهارشنبه شب به ايران باز خواهد گشت.

*مسئولان پرسپوليس به بازيكنان خارجي اين تيم هشدار دادند تا روز چهارشنبه به تيم بازگردند. در غير اين صورت جريمه نقدي در انتظارشان خواهد بود. تياگو، وسلي برزيليا و هوار ملا محمد از باشگاه مرخصي گرفته‌اند.

 

بازیکنان ناراضی پرسپولیس مشکلی برای دریافت رضایتنمه قرضی خود از این باشگاه ندارند. آن دسته از بازیکنان پرسپولیس که از نیمکت‌نشینی طولانی خود رضایت ندارند می توانند تیم جدیدشان را انتخاب و از باشگاه رضایتنامه قرضي بگیرند.

 

محمد پروین، حسین بادامکی، سعید الهایی، سعید حلافی، اکبر صغیری، مهران فرضیات و ضیا نیک‌نفس 7 بازیکنی هستند که پرسپولیس بر روی آنها نظر مساعد ندارد و این 7 بازیکن در فهرست مازاد قرار گرفته‌اند

 

در نشست مشترك مدير كل تربيت بدني استان تهران و سرپرست باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپولیس، بر حضور پرقدرت تيم فوتبال اين باشگاه در ليگ برتر تاكيد شد.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)