مرجع خبری پرسپولیس : مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: در صورتي كه تا 22 آبان پول پانامايي‌ها را پرداخت نكنيم پرونده به مرجع حل اختلاف خواهد رفت.

مسئولان مجموعه خيريه عمل با ارسال نامه‌اي به صداوسيما از رويكرد اين برنامه در پخش تصاوير مربوط به تمرين پرسپوليس انتقاد كردند.

جلسه اعضاي كادر فني با سرپرست باشگاه پرسپوليس صبح امروز در محل اين باشگاه برگزار شد.
در اين جلسه در مورد برنامه‌هاي بازي با ابومسلم و دلايل شكست پرسپوليس مقابل استيل آذين بحث و گفت‌وگو شد كه يكي از دلايل آن سرماخوردگي بازيكنان پرسپوليس در اين ديدار عنوان شد.

 سرمربي پرسپوليس در مورد ديدار با سرپرست باشگاه اظهار داشت: اين جلسات هر هفته برگزار مي‌شود. من تابع نظر حبيب كاشاني هستم و مشكلي با او ندارم زيرا وي مدير است و در فوتبال حرفه‌اي تبعيت از نظر مديريت باشگاه بايد سرلوحه هر سرمربي باشد. من دوست دارم با كاشاني كار كنم و تلاشم را تا آخرين لحظه به كار مي‌گيرم.

ميثاق معمارزاده اين روزها در حال فيزيوتراپي است تا بتواند با آمادگي كامل، درون دروازه پرسپوليس بايستد.با اين وجود هر روز يك خبر يا يك مصاحبه حاشيه اي از قول او كار مي شوداو می گوید:  بعضي ها كارشان انتشار اخبار دروغ است

دومين نامه باشگاه پرسپوليس با موضوع انتقال علي كريمي به اين باشگاه، عصر امروز ( دوشنبه ) براي مالك باشگاه استيل آذين ارسال شد.

 کميته انضباطي فدراسيون ، مهدي محمدي بازيکن تيم استيل آذين و شيث رضايي بازيکن تيم پرسپولیس به کميته انضباطي فرا خواند.

عليرضا واحدي نيكبخت گفت: باشگاه تراكتورسازي به تعهداتش عمل نكرد و من در اين تيم بازي نخواهم كرد.

افشاگري چند ليدر باشگاه پرسپوليس عليه حسين هدايتي:
مجبورمان کرد به مصطفوي فحاشي کنيم/مي‌گفت روي پارچه‌ها بنويسيد”هدايتي آبراموويچ”!/ پسرش با کريمي ساعت فروشي دارد

 تمرين پرسپوليس ساعت 16 امروز در مجموعه ورزشي خيريه عمل دنبال شد  / حبيب كاشاني پيش از شروع تمرين 30 دقيقه براي بازيكنان در رختكن صحبت كرد.

حسين بادامكي  عنوان كرد: با شرايطي كه براي من در اين باشگاه به وجود آوردند بهتر است قبل از پايان نيم فصل از پرسپوليس جدا شوم و به يك تيم ديگر بروم.

 زلاتكو كرانچار و توميسلاو ايكوويچ سرمربي و مربي كروات پرسپوليس پس از بازي روز پنجشنبه مقابل ابومسلم و با توجه به تعطيلات نيم فصل به مدت 4 روز به كشور خود خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)