مرجع خبری پرسپولیس :  مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر از برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس طبق برنامه خبر داد.

حجت اله بهمنی ضمن بیان این مطلب  افزود: با توجه تعطیلی روز شنبه و پیش بینی حضور تماشاگران بیش از گنجایش ورزشگاه فولاد شهر،اداره كل تربیت بدنی استان اصفهان خواستار برگزاری این دیدار در زمان دیگری شد.

وی افزود: این درحالی است كه برنامه‌های سازمان لیگ از مدت‌ها پیش تهیه و تنظیم شده است از این رو امكان به تعویق افتادن دیدارهای لیگ برتر تقریبا غیر ممكن است، بر همین اساس، به برگزاری این دیدار در موعد مقرر تاكید داریم.

به گفته بهمنی مسوولیت برگزاری این دیدار با حضور تماشاگران و یا ممنوعیت آنان به تربیت بدنی استان اصفهان ارتباط پیدا می‌كند.

مرجع خبری پرسپولیس : پزشك تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را اعلام كرد.

فرید زرینه‌ درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: تقریباً 90 درصد از رسیدن كریم باقری ناامید هستیم. او هنوز احساس درد دارد و بعید می‌دانم به بازی با سپاهان برسد.
وی ادامه داد: میثاق معمارزاده در تمرین امروز و بر اثر یك شیرجه دچار مصدومیت شد كه تكلیفش فردا و پس از تست نهایی، مشخص خواهد شد. همچنین سامان آقازمانی از ناحیه مچ پا احساس درد دارد و وضعیت او نیز فردا مشخص می‌شود.

زرینه افزود: جلال اكبری سرما خورده و كمر درد دارد و باید در مورد او صبر كرد. شیث رضایی نیز از فردا به تمرینات اضافه می‌شود و مشكلی برای همراهی پرسپولیس ندارد. سپهر حیدری هم مشكلی برای حضور در تركیب نخواهد داشت.

با توجه به اینكه هنوز وسلی و هوار محمد خود را به كادر فنی این تیم پس از تعطیلات نیم فصل معرفی نكرده‌اند، پرسپولیسی‌ها با یك لشگر غایب و در روزی سخت مقابل سپاهان صف آرایی خواهند كرد.

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس تهران، برای دیدار با تیم سپاهان اصفهان فردا (پنج شنبه) عازم این شهر می شود.

بازیکنان، اعضای کادر فنی و مسئولین باشگاه فردا ساعت 19:45 از فرودگاه مهرآباد راهی اصفهان می شوند تا برای دیدار با تیم سپاهان اصفهان از هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های کشور در این شهر حضور داشته باشند.
بر اساس نظر کادر فنی، اعضای تیم دو روز زودتر عازم می شوند تا آمادگی کاملی برای این دیدار داشته باشند. کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در هتل عباسی شهر اصفهان اقامت خواهند داشت.

تمرین صبح جمعه پرسپولیسی ها در اصفهان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز جمعه در اصفهان تمرین خواهد داشت.

بازیکنان این تیم از ساعت 11 الی 13 روز جمعه در زمین باشگاه آرارات اصفهان تمرین خواهند کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه 7 آذر در چهارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، به مصاف تیم فوتبال سپاهان اصفهان می رود.

رجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام كردند مخالف برگزاری دیدار با سپاهان در روز یكشنبه هستند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام كردند با توجه به تهیه بلیت و هماهنگ كردن هتل در استان اصفهان مخالف برگزاری دیدار پرسپولیس و سپاهان در روز یكشنبه هستند.
باشگاه پرسپولیس اعلام كرد تنها در روز شنبه با این تیم اصفهانی مصاف خواهد داد و اگر قرار است این مسابقه به تعویق بیفتد باید پس از هفته بیست و چهارم انجام شود.

مسئولان این تیم تهرانی در حالی این خبر را اعلام كردند كه سازمان لیگ با به تعویق افتادن این مسابقه مخالفت كرده است اما دقایقی پیش از طرف برخی مسئولان با حبیب كاشانی تماس گرفته شده و از وی درخواست كردند تا با به تعویق افتادن این دیدار موافقت كند كه كاشانی با این پیشنهاد مخالفت كرد.
سرخ‌پوشان با برگزاری این دیدار با حضور تماشاگران و یا بدون حضور آنها نظری ندارند.

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم با ارائه یك بازی خوب برابر سپاهان با امتیاز اصفهان را ترك كنیم.

حبیب كاشانی  اظهار داشت: دیدار حساسی را برابر سپاهان در پیش داریم. امیدوارم این دیدار در فضایی سالم و جوانمردانه برگزار شود.

وی با بیان اینكه به امتیاز این دیدار نیاز داریم ادامه داد: سپاهان تیم خوبی است و همیشه یكی از مدعی لیگ ایران است، اما من به بازیكنان و كادر فنی پرسپولیس اعتماد دارم. امیدوارم با عمكرد خوبی كه برابر سپاهان خواهند داشت بتوانند به امتیاز این دیدار مهم دست پیدا كنند.
كاشانی عنوان كرد: تلاش می‌كنیم یك ورزشگاه برای پرسپولیس تهیه كنیم تا هواداران از ما راضی باشند، اما در حال حاضر هواداران باید شرایط تیم را درك كنند.

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس گفت: با حضور در تركیب اصلی جواب زحمات كرانچار را می‌دهم.

محسن خلیلی عنوان كرد: خوشحالم كه با تمرینات فشرده و حمایت‌های كرانچار به تركیب اصلی نزدیك شده‌ام. با حضور در تركیب اصلی جواب زحمت‌های كرانچار را خواهم داد.

وی درباره دیدار پرسپولیس برابر سپاهان گفت: 3 امتیاز این بازی برای هر دو تیم مهم است. با پیروزی در این دیدار گام محكمی برای شروع نیم فصل دوم برمی‌داریم و به صدر جدول نزدیك‌تر می‌شویم.
خلیلی افزود: در امارات اردوی خوبی برگزار كردیم و پاداش این اردو را در بازی برابر سپاهان خواهیم گرفت. قلعه نویی نشان داده كه لیگ ایران را به خوبی می‌شناسد و تیم خود را با روحیه برابر حریفان حاضر می‌كند.

بازیكن پرسپولیس خاطرنشان كرد: تیم ما در نیم فصل دوم با تاكتیك جدیدی برابر حریفان قرار می‌گیرد و فقط به فكر كسب 3 امتیاز است.
خلیلی یادآور شد: از هواداران می‌خواهم به من زمان بدهند؛ هرچه صبورتر باشند من هم با خیال راحت‌تری بازی می‌كنم و می‌توانم موفق باشم. در پرسپولیس همه تلاش می‌كنند تیم به صدر جدول برسد.

وی درباره تیم ملی خاطرنشان كرد: نباید یك طرفه قضاوت كرد. اگر بازی را واگذار كردیم تمام بازیكنان بد بودند و نباید تنها به كادر فنی اشكال گرفت. انتقادات باید منصفانه باشد تا به برای رسیدن به موفقیت تأثیرگذار باشد.

مرجع خبری پرسپولیس : آخرین خبرها از اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل سپاهان:

احمدرضا عابداده با حضور در اصفهان در مراسم گلریزان همبازی سابقش شركت خواهد كرد.

كاروان پرسپولیس با 20 بازیكن برای دیدار با سپاهان اصفهان از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر، پنجشنبه ساعت 19 راهی اصفهان می‌شود.

*حبیب كاشانی و زلاتكو كرانچار در جلسه‌ای كه صبح امروز برگزار كردند، در مورد دیدار با سپاهان اصفهان و مسائل مربوط به این بازی و سفر سرخپوشان به اصفهان به صحبت پرداختند.

*در صورت برد پرسپولیس مقابل سپاهان به هر بازیكن پرسپولیس 600 هزار تومان به عنوان پاداش پرداخت خواهد شد.

*از سرنوشت وسلی همچنان خبری در دست نیست. مسئولان پرسپولیس با وجود تلاش‌هایشان هنوز نتوانسته‌اند از این بازیكن اطلاعاتی كسب كنند.

*هوار محمد در تماسی با پرسپولیسی‌ها اعلام كرد به اربیل عراق رفته تا امشب یا فردا خودش را به كاروان پرسپولیس می‌رساند.

احمدرضا عابدزاده به منظور حضور در مراسم تقدیر و گلریزان برای كیومرث فرحناك، بازیكن سابق تام و منتخب اصفهان كه در این تیم با عابدزاده همبازی بود و اكنون به دلیل بیماری پایش را از دست داده، 4 ساعت زودتر از كاروان پرسپولیس عازم اصفهان خواهد شد.
این مراسم به همت حسین چرخابی، سرمربی اسبق سپاهان كه مربیگری عابدزاده در تیم های اصفهانی را بر عهده داشته است، برگزار می‌شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس شنبه هفتم آبان از ساعت 14 در وزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)