مرجع خبری پرسپولیس : مرور می کنیم تمام رویدادهای باشگاه پرسپولیس را در چند خط به روایت مرجع خبری پرسولیس :

 

7 میلیون جریمه پرسپولیس

فعلا باشگاه پرسپوليس جريمه شده نه بازيكنان. ديروز كميته انضباطي اعلام كرد با توجه به توهين از سوي تماشاگران پرسپوليس نسبت به مسوولان كميته داوران در ديدار با ملوان  اين باشگاه به پرداخت 70 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم مي‌شود. جالب اینجاست روز بعد همین کمیته گفته به جهت رفتار مناسب در دربی تماشاگران تشویق می شوند! معلوم نشد آخر طلبکارند یا بدهکار.

 

كسر 5 درصد ديگر از قراردادها درپی شکست دربی

شكست در دربي براي پرسپوليسي‌ها گران تمام خواهد شد. قرار است فردا (دوشنبه) كميته فني باشگاه متشكل از دايي، عبدي، خوردبين، رسايي و كاشاني دور يك ميز بنشينند

 

 

و درباره دربي و شكستي كه متحمل شدند، صحبت كنند. به نظر مي‌رسد اگر دايي در اين جلسه از خير پيشرفت فني تيمش نسبت به بازي با ملوان بگذرد بعيد نيست دوباره 5 يا 10 درصد قرارداد بازيكنان كسر شود. البته ابتدا نتيجه اين جلسه به كميته انضباطي باشگاه ارجاع داده خواهد شد و سپس اين كميته است كه رأي را اعلام مي‌كند.

 

زارع دو هفته نيست، اكبري به ذوب مي‌رسد


مجتبي زارعی كه براي دومين بازي متوالي در ليست 18 نفره پرسپوليس قرار نگرفت جديدترين مصدوم سرخ‌هاست كه فعلا از ميدان دور خواهد بود. زارع یاز ناحيه استخوان پاي راست دچار آسيب‌ديدگي شده و گويا استخوان پاي وي مو برداشته است. با اعلام دكتر زرينه، زارعی حداقل 2 هفته دور از ميدان خواهد بود. همچنين جلال اكبري ديگر مصدوم پرسپوليس كه از ديروز تمرين‌هاي اختصاصي خود را آغاز كرد به گفته خودش تا روز بازي با ذوب‌آهن آماده حضور در ميدان خواهد شد. مصدومیت شکوری هم برطرف نشده و به بازی با ذوب آهن نخواهد رسید.

 

برد پر گل نوجوانان و توقف جوانان پرسپوليس


تيم نوجوانان پرسپوليس در بازي اين هفته خود مقابل حريف خود تهرانجوان به تساوي يك- يك دست يافت. رسول كاظمي زننده تك گل نوجوانان پرسپوليس در اين بازي بود. نوجوانان پرسپوليس هم در يك بازي پر گل و با نتيجه 5-2 شهرداري قدس را شكست دادند كه هر 5 گل سرخ‌ها را آرمين سيد آبادي به ثمر رساند اما پس از اعلام راي كميته انضباطي عليه تيم نونهالان پرسپوليس، باشگاه پرسپوليس به اين رأي اعتراض كرده تا مساله در شوراي استيناف حل شود

 

احضار شيث به خاطر برخورد با مجيدي


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شیث رضایی مدافع تيم پرسپوليس را براي پاره‌اي از توضيحات به اين كميته احضار كرد. جلسه رسيدگي به پرونده سرگروه تيم فوتبال پرسپوليس دوشنبه سوم آبان ماه درمحل فدراسيون فوتبال برگزار خواهد شد.

 

اعتراض رسمي باشگاه پرسپوليس به داوري دربي

 

در پي درخواست علي دايي، مسوولان باشگاه پرسپوليس جمعه شب جلسه‌اي را برگزار كردند. در اين نشست تصميم گرفته شد روز شنبه در نامه‌اي به فدراسيون فوتبال اعتراض رسمي باشگاه پرسپوليس به قضاوت اشتباه تيم داوري در صحنه گل پرسپوليس اعلام شود. گفته مي‌شود اين نامه مستقيما به رييس فدراسيون نوشته شده و موضوع از طرف باشگاه پرسپوليس به شدت پيگيري مي شود. همچنين رونوشت اين نامه به كميته انضباطي، سازمان ليگ و كميته داوران ارسال خواهد شد.

 

شعارهايي كه به بيمارستان ختم شد : بازیکن بی غیرت نمی خواهیم

 

پس از دربی جمعی از لیدرهای و تماشاگران پرسپولیس مقابل هتل این تیم تجمع کردند و علیه علی دایی و بازیکنان شعار دادند که کار به دخالت نیروی انتظامی و گاز اشکاور جهت متفرق کردن جمعیت کشید که در این بین کار چند نفر به بیمارستان کشید . یکی از آنها ماجرا را اينطور تعريف مي‌كند: در فاصله صد متري هتل بوديم و كاري هم به كسي نداشتيم اما وقتي گفتيم اين هتل براي پرسپوليس بديمن بوده به مسوولانش برخورد و زنگ زدند نيروي انتظامي. آنها هم آمدند آنقدر جو دادند كه درگيري شد. با لگد و باتوم به جان ما افتادند كه يكي از بچه‌ها 2 تا دنده‌اش شكسته و صورت من هم با گازهاي اشك‌آوري كه ناشيانه زدند، سوخته. ما كه دعوايي نداشتيم و بعد از باخت همه ديدند كه در ورزشگاه حتي يك صندلي هم نشكست اما به‌خاطر اين درگيري تا ديروز در بيمارستان سوانح و سوختگي بودم.

 

هواداران ما را تشويق كنيد!

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس از کمیته انضباطی خواست که رفتار جوانمردانه هواداران پرسپولیس را مورد توجه و تشویق قرار دهد. حبیب کاشانی رفتار هواداران سرخ پوشان را مورد تمجید قرار داد: «از کمیته انضباطی می‌خواهم رفتار جوانمردانه تماشاگران ما را ببیند و آن را مورد تشویق قرار دهد؛ تماشاگرانی که در دقیقه شش با اشتباه داوری گل سالم تیمشان پذیرفته نمی‌شود و در دقیقه 91 گلی را می‌خورند و تیم محبوبشان شکست می‌خورد، آن هم با اشتباه تعیین کننده‌ای که داور انجام داد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)