مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فصل دهم رقابت‏های لیگ برتر باشگاه‏های کشور را مسائل حاشیه‏ای زیادی آغاز کردند.

*نخستین دیدار برگزار شده در ورزشگاه آزادی در لیگ دهم با حواشی بسیاری همراه بود طوریکه به نظر می‏رسد اگر مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در همین ابتدای کار به فکر چاره‏اندیشی نباشند، در ادامه شاهد اتفاقات ناخوشانیدی در لیگ دهم خواهیم بود.

*دیدار تیم‎های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در شرایطی عصر امروز سه شنبه برگزار شد که کمتر از 10 هزار تماشاگر تراکتورسازی در ضلع جنوبی ورزشگاه مسقر شده بودند و در پیش از آغاز بازی حواشی بسیاری را رقم زدند. طرفداران تراکتورسازی که فصل نهم را با شور و حرارتی خاص به پایان برده بودند در آغاز لیگ دهم عملکرد ناامیدکننده‌ای داشتند و اقداماتی انجام دادند که قطعا عواقب خوبی برای آنها نخواهد داشت.

*پیش از آغاز بازی طرفداران تراکتورسازی با پرتاب بطری و شعارهای ناشایست شرایط را برای برگزارکنندگان مسابقه و عکاسانی که پشت دروازه این تیم مستقر شده بودند، سخت و دشوار کردند.

 

* در حالیکه انتظار می‌رفت ورزشگاه آزادی در یک روز تعطیل برای بازی دو تیم پرطرفدار مملو از تماشاگر شود اما فقط حدود30 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

* ناهماهنگی بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در این دیدار باعث شد بازی پراشتباه بازیکنان با اعتراض طرفداران هر دو تیم مواجه شود.

* علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار بیشتر از همه مورد تشویق قرار گرفت.

* طرفداران تراکتورسازی پلاکاردهای زیادی را در حمایت از این تیم در نقاط مختلف ورزشگاه نصب کرده بودند که یکی از آنها به “پل” هشت پای معروف جام جهانی اختصاص داشت.

* از دقایقی پیش از آغاز نیمه دوم طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز مستقر در جنوب غربی ورزشگاه با تماشاگران پرسپولیسی کنار این جایگاه درگیر شدند و اقدام به پرتاب اشیای مختلف کردند که صحنه های ناشایستی رقم خورد. در این بین نیروی انتظامی مجبور شد برای برقراری نظم و حفظ سلامت تماشاگران فاصله بین تماشاگران دو تیم را بیشتر کند. با این حال درگیری لفظی طرفین ادامه داشت.

* از تماشاگران حاضر در ورزشگاه به مناسبت نيمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج) با كيك و سانديس پذيرايي شد.

*حدود 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند كه حدود 10 هزار تماشاگر طرفدار تراكتورسازي تبريز هستند.

*طرفداران تراكتورسازي عليه كريم باقري كاپيتان پرسپوليس شعار سر دادند و پرسپوليسي‌ها نيز اين بازيكن را تشويق كردند. همين موضوع باعث درگيري بين تماشاگران دو تيم شد و تبريزي‌ها به سمت طرفداران پرسپوليس بطري آب پرتاب كردند.

*ماموران انتظامي تلاش كردند با خالي كردن يك جايگاه بين تماشاگران دو تيم فاصله ايجاد كنند. تماشاگران تبريزي پيش از آغاز مسابقه به سمت عكاس‌هايي كه پشت دروازه تراكتورسازي نشسته بودند هم بطري آب پرتاب كردند و باعث تاخير يك دقيقه‌اي در آغاز مسابقه شدند. فراز كمالوند سرمربي تراكتورسازي از تماشاگرانش خواست اين كار را ادامه ندهند.

* تبريزي‌ها عليه عادل فردوسي‌پور گزارشگر تلويزيوني هم شعار دادند و طرفداران پرسپوليسي نيز او را تشويق كردند.

* عادل فردوسی پور که گزارشگر این مسابقه بود تنها توانست یک نیمه را گزارش کند و نیمه دوم این بازی توسط مجری برنامه فوتبال برتر گزارش شد.

* پیمان یوسفی مجری برنامه فوتبال برتر که نیمه دوم این بازی را گزارش کرد علت قطعی صدای ورزشگاه را فحاشی برخی تماشاگران تبریزی عنوان کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)