مرجع خبری پرسپولیس : مرور می کنیم تمامی حواشی بازی دیروز پرسپولیس – صبا به روایت مرجع خبری:

 

اشتباه گزارشگر تلويزيونى
گزارشگر بازى صبا و پرسپوليس در صحنه اى از بازى وقتى تصوير هادى نوروزى نشان داده مى شد وى را عليرضا محمد خطاب كرد. اين اشتباه در نوع خود جالب بود چرا كه مدافع و مهاجم پرسپوليس تفاوت هاى فراوانى با يكديگر دارند.


قيمت  بليت هاى بازى صبا ۲ هزار تومان شد

برخلاف اينكه سازمان ليگ قيمت بليت ها را افزايش داده است، باشگاه صبا اعلام كرد هوادارانى كه براى بازى هاى صبا به ورزشگاه مى آيند با ۲ هزار تومان مى توانند بليط هاى بازى را خريدارى كنند.

 



تقدير سرتيپ شهريارى از دايى و شاگردانش
سردار شهريارى مديرعامل تيم صبا قبل از آغاز بازى از على دايى، شيث رضايى، غلامرضا رضايى، محمدنورى و اميرحسين فشنگچى كه سابقه حضور در صبا را داشتند تقدير به عمل آورد.


بازيكنان پرسپوليس به زيارت رفتند

تيم پرسپوليس بعد از سفر به قم در هتل بين المللى قم اسكان يافت با توجه به نزديك بودن اين هتل به حرم حضرت معصومه(س) بازيكنان پرسپوليس شب قبل از بازى با اجازه كادر فنى راهى حرم شدند تا زيارت كنند.


كنفرانس مطبوعاتى در مكانى بهتر

برخلاف سال هاى قبل كه محل برگزارى كنفرانس مطبوعاتى نامناسب بود اين بار به همت آقاى رضايى محل مناسبى براى برگزارى كنفرانس مطبوعاتى ۲ مربى انتخاب شد.


اعتراض ياورى به داورى
بعد از اينكه كمك داور چهارم ۵ دقيقه وقت اضافه براى بازى تعيين كرد، محمودياورى سرمربى تيم صبا به شدت به تصميم وى اعتراض كرد.


برخورد خوب دايى در كنفرانس
بعد از پايان بازى پرسپوليس و صبا، با وجود اينكه پرسپوليس بازى را واگذار كرده بود على دايى با خوش رويى در كنفرانس مطبوعاتى حاضر شد و به خوبى به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.


كاشانى در رختكن صبا

بعد از پايان بازى حبيب كاشانى به همراه همراهان خود به رختكن تيم صبا رفت و به سردار شهريارى و بازيكنان تيم صبا بابت بردشان مقابل پرسپوليس تبريك گفت.


– بازیکنان پرسپولیس ساعت 20 در میان تشویق شدید هوادارانشان برای گرم کردن به میدان آمدند. پیش از آن دروازه بان‌های این تیم به همراه یحیوی به زمین آمده بودند.

– پیش از شروع بازی علی دایی، محمود خوردبین و حبیب کاشانی به شدت از سوی هواداران تشویق می‌شدند.

– مهدی واعظی و نیکبخت واحدی، بازیکنان سابق پرسپولیس پیش از آغاز بازی مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفتند. این دو بازیکن در هنگام گرم کردن، برای پاسخ دادن به تشویق هواداران پرسپولیس به سمت سکوهای آنها رفتند.

– هنگامی که حقیقی زیر نظر یحیوی در حال گرم کردن خود بود، مهدی واعظی به سمت آنها رفت و با این دو خوش و بش کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)