مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه حساس تیمهای پرسپولیس و ذوب آهن از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر در پایان با نتیجه مساوی یک یک خاتمه یافت. مروری داریم بر حواشی اطراف این مسابقه:

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 20:30 دقیقه با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد که حواشی آن را پیش رو دارید.

مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان اعلام کردند تماشاگرانی که با پیراهن سفید به ورزشگاه فولادشهر بیایند بصورت رایگان می توانند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند، ضمن اینکه آنها در محل ویژه تماشاگران ذوب آهن مستقر خواهند شد. اما در کمال تعجب هواداران پرسپولیس از همین ترفند استفاده کرده و با پیراهن های سفید بیش از ظرفیت تعیین شده برای میهمان وارد ورزشگاه شدند!

* با برنامه ریزی مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان برای تماشاگران دیدار تیم فوتبال این باشگاه با پرسپولیس تعداد 12 هزار بسته جهت افطار بین تماشاگران مسابقه توزیع شد.

* با هماهنگی‌های صورت گرفته دیدار دو تیم از تلویزیون بزرگی که در پارک پشت ورزشگاه فولادشهر قرار داد، پخش شد تا تماشاگران و خانواده‌هایی که در این پارک حضور می یابند این دیدار را به صورت مستقیم تماشا کنند.

* پیش از دیدار و در بین دو نیمه این مسابقه مراسم مولودی خوانی برای ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) انجام  شد.

هواداران پرسپولیس در اقدامی جالب با پیراهن های سفید وارد ورزشگاه شده و به یکباره شروع به سر دادن شعار علیه ذوب آهن و تشویق پرسپولیس کردند که خشم هواداران ذوب آهن را برانگیخت .

* منصور ابراهیم زاده پیش از ظهر امروز در مصاحبه ای ضمن تاکید بر آمادگی بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن، از غیبت خلعتبری در این دیدار خبر داد اما جمعی از تماشاگران ذوب آهنی اعتقاد داشتند این کار به نوعی بلوف بوده و این بازیکن برابر پرسپولیس به میدان می رود.

* تعدادی از تماشاگران اصفهانی با حضور در اطراف محوطه هتل عباسی، محل استقرار تیم پرسپولیس، علیه بازیکنان و مربیان این تیم شعارهایی را سر دادند که با حضور به موقع ماموران انتظامی شهر اصفهان این افراد متفرق شدند.

* بر خلاف گمانه زنی های صورت گرفته تیم فوتبال پرسپولیس با برند آل اشپرت و همچنان بدون اسپانسر پا به زمین مسابقه گذاشت.

مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال از جایگاه ویژه نظاره گر مسابقه بودند. ضمن اینکه دکتر محمد زادمهر هم در ورزشگاه حضور داشت.

 * سپهر حیدری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با خانواده اش ظهر امروز با اجازه کادر فنی به مدت دو ساعت از جمع سرخپوشان جدا شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)