مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم هاي پرسپوليس تهران و شاهين بوشهر در شرايطي دوشنبه برگزار شد كه در اقدامي نامتعارف و غيرعادي، خبرنگاران رسانه هاي جمعي به هنگام ورود به ورزشگاه آزادي مورد بازرسي بدني قرار گرفتند.

خبرنگاران رسانه هاي مختلف جمعي به هنگام ورود با اين اقدام غيرمنتظره روبه رو شدند،اين حركت ماموران مستقر درورزشگاه آزادي در شرايطي صورت گرفت كه در هيچ ورزشگاه جهان با اصحاب رسانه به اين صورت برخورد نمي شود.


عكاسان مستقر در زمين بازي نيز در دقايقي از بازي با ماموران حراست مجموعه و نيروي انتظامي درگير شدند .علت اين درگيري ممانعت از حضور عكاسان در نزديكي نقطه كرنر بود كه ماموران قصد داشتند عكاسان را به پشت دروازه ها منتقل كنند كه در نهايت عكاسان در همان نزديكي نقطه كرنر مستقر شدند.اين اقدام هم براي نخستين بار است كه در ايران صورت مي گيرد.

 


 

علي دايي،‌ كمك مربيان پرسپوليس و برخي از بازيكنان اين تيم با دسته هاي گل به سوي حميد استيلي رفتند و حضور وي را در تهران گرامي داشتند.


حشمت مهاجراني به جايگاه ويژه نرفت و از روي سكوها و از ميان هوداران معمولي بازي را نظاره گر بود.


500 هوادار شاهين و 35 هزار هوادار پرسپوليس براي تماشاي اين بازي به آزادي رفته بودند .هواداران بوشهر با پلاكاردي خطاب به رژيم اشغالگر قدس اعلام كردند كه اسرائيل هيچ كاري نمي تواند بكند و در مقابل اقتدار ايراني ها چاره اي جز تسليم ندارد.


در بين دو نيمه مسوولان باشگاه شاهين از كريم باوي،‌ بازيكن سابق پرسپوليس و شاهين تقدير كردند. حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس،‌ نمايندگان مردم بوشهر و كنگاني مدير عامل باشگاه شاهين در جايگاه ويژه بودند و از اين جايگاه بازي را دنبال مي كردند.


قبل از بازي علي دايي،‌ علي پروين و حميد استيلي به شدت مورد تشويق هواداران پرسپوليس قرار گرفتند.


* حدود 500 هوادار بوشهري در ورزشگاه حضور داشتند كه با قرار گرفتن در جايگاه استقلالي‌ها به تشويق تيم محبوب خود پرداختند.

* ترافيك اطراف ورزشگاه آزادي به خصوص جلوي درب غربي عبور و مرور را كند كرده بود.

* بر خلاف ديدارهاي گذشته كه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شد در اين مسابقه خبرنگاران مورد بازرسي بدني قرار گرفتند كه تعجب و ناراحتي آنها را به دنبال داشت.

* علي پروين، علي دايي و حميد استيلي از سوي هواداران پرسپوليس مورد تشويق قرار گرفتند. علي پروين بيش از ديگران تشويق شد.

* علي دايي پيش از شروع مسابقه به سمت نيمكت شاهين رفت و با تمام بازيكنان دست داد. وي همچنين دسته گلي براي حميد استيلي برد.

* اغلب بازيكناني كه در تركيب اصلي پرسپوليس قرار داشتند به سمت نيمكت شاهين رفتند و از استيلي براي حضور در زمين مسابقه رخصت خواستند.

*‌ حشمت مهاجراني در بين هواداران پرسپوليس نشسته بود. وي از ابتداي مسابقه در حال صحبت با موبايلش بود.

* برخورد گرم حبيب كاشاني، سرپرست موقت پرسپوليس با حميد استيلي و حشمت مهاجراني نيز در نوع خود جالب توجه بود.

* پژمان نياكي، مدير روابط عمومي سازمان تربيت بدني نيز در نيمه اول در جايگاه خبرنگاران حاضر شد و ضمن خوش و بش با آنها، نظرات و مشكلاتشان را جويا شد.

* عليرضا مرزبان، مربي تيم فوتبال شاهين بوشهر در چندين صحنه نسبت به قضاوت داور اعتراض داشت.

* نمايندگان بوشهر در مجلس شوراي اسلامي نيز در جايگاه ويژه حضور داشتند و اين ديدار را از نزديك تماشا كردند.

* بين دو نيمه تيم شاهين بوشهر از كريم باوي بازيكن سابق خود تقدير كرد و با اهداي دسته گلي زحمات اين بازيكن را قدر دانستند. نكته جالب توجه اين است كه باوي سابقه حضور در پرسپوليس را هم دارد، اما تقديري از سوي مسئولان پرسپوليس از وي صورت نگرفت؛ البته هواداران با تشوق‌هاي خود اين جاي خالي را پر كردند.

* هنگامي كه تصوير به ثمر رسيدن گل صنعت نفت آبادان به ذوب آهن از اسكوربرد ورزشگاه آزادي پخش شد هواداران پرسپوليس كه ذوب آهن را رقيب اصلي خود براي رسيدن به صدر جدول مي‌ديدند از اين گل‌ به شدت خوشحال شدند.

*‌ عكاساني كه براي پوشش خبري اين ديدار در ورزشگاه حضور داشتند براي تهيه عكس دچار مشكل شدند. ماموران حراست به آنها اجازه حضور در كنار زمين را نمي‌دادند و مي‌گفتند بايد از پشت بيلبوردهاي تبليغاتي كار خود را انجام دهند، اما پس از پادرمياني پژمان نياكي آنها به كار خود ادامه دادند.

* بعد از اينكه ضربه پنالتي شاهين بوشهر به گل تبديل نشد علي دايي به شدت ابراز خوشحالي كرد.

* روي پيراهن بازيكنان شاهين بوشهر نوشته شده بود: “ورود ايران به باشگاه هسته‌اي مبارك باد ”

* حبيب كاشاني و حشمت مهاجراني بين دو نيمه با هم به سمت رختكن تيم‌هايشان رفتند.

* تماشاگران پرسپوليس هنگام ورود كريم باقري استقبال گرمي از وي داشتند. شيث رضايي هم بازوبند كاپيتاني را هنگام ورود باقري به وي داد.

* هواداران پرسپوليس با شعار “انتقام، انتقام ” خواهان انتقام شكست ديدار 4 بر يك فصل گذشته مقابل شاهين بودند.

* اميرحسين فشنگچي بعد از اخراج با استقبال علي دايي روبرو شد و دايي مدتي با او صحبت كرد و سپس روانه رختكن شد.

* افشين قطبي سرمربي تيم ملي، عليرضا منصوريان و بيوتر، دستياران وي از دقيقه 40 در ورزشگاه حاضر شدند.

* بعد از گلزني مازيار زارع هواداران پرسپوليس با سر دادن شعاري خطاب به افشين قطبي خواهان حضور زارع در تيم ملي شدند.

* در اواخر اين ديدار از سوي تماشاگران درگيري بوجود آمد كه تا داخل تونل ورزشگاه هم كشيده شد و نيروي انتظامي در اين بين 5 تا 6 نفر از هواداران شاهين را دستگير كرد.

* در پايان اين مسابقه و در حالي كه دقايقي از پايان ديدار گذشته بود تماشاگران بوشهري همچنان به حبيب كاشاني بابت برخورد بد با آنها اعتراض كردند.

اين ديدار با نتيجه 2 بر يك به سود پرسپوليس به پايان رسيد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)