مرجع خبری پرسپولیس : اين قصه، سردراز دارد. درست همين امروز که پرسپوليس در هاله اي از بلاتکليفي ها و سردرگمي ها گرفتار مانده و درجا مي زند، تيمهاي صنعتي چهار موتوره به استقبال فصل نو رفته اند. سپاهان اصفهان که يارگيري شگفت انگيزي داشته، تمريناتش را هم آغاز کرده است، بقيه باشگاهها کم و بيش در مورد اردوهاي تابستاني شان تمهيداتي را انديشيده اند و حتي استقلال هم که در مورد راندن کادر فني قهرمان و مديريتش آماج نقدها و هجمه ها بود، حالا به ثبات رسيده و اندک اندک مي رود تا سر و شکل خودش را پيدا کند. در اين ميانه اما، پرسپوليس کجاست؟

1) يکي از دست اندرکاران ارشد پرسپوليس طي گفتگويي کوتاه به ميليونها هوادار پرسپوليس در ايران توصيه کرده است که نگران نباشند؛ چه، او و دوستانش در حال رفع مشکلات مردمي ترين تيم کشورمان هستند و به زودي اوضاع در اين باشگاه به روال مطلوب و طبيعي بازمي گردد. خيلي دوست داشتيم به حرفهاي زيباي اين مقام ارشد دل خوش مي کرديم و دلشوره هايمان از اوضاع اسفبار پرسپوليس را کنار مي گذاشتيم، اما چه کنيم که نمي شود واقعيتها را نديد. راستي، مگر همين دوستان و دلسوزان در چند ماه گذشته کم به هواداران اطمينان خاطر داده اند؟

به نوشته قدس؛ آرشيو مطبوعات ورزشي و غيرورزشي شهادت مي دهد در هفته هاي پاياني يکي از کابوس وارترين فصلهاي تاريخ سرخپوشان، مسؤولان و دست اندرکاران اين باشگاه، بي وقفه از حل مشکلات و آينده اي بهتر حرف مي زدند. اما آخر آن همه وعده وعيد چه شد؟!

2 ) حقيقت را نمي شود نديد. چشمها را بستن و سر را زير برف بردن، فقط پاک کردن صورت مسأله است. «واقعيت» گواهي مي دهد که امروز پرسپوليس در يکي از نگران کننده ترين وضعيتهاي تاريخش قرار گرفته است. تيمي که بناست تيم «انتقام» باشد و عزت را به پرچم سقوط کرده اش بازگرداند، امروز «هيچ» ندارد. مديرعامل، رئيس هيأت مديره، سرمربي، مربي، بازيکن، محل تمرين، اردو، تدارکات، برنامه هاي آماده سازي… اين بخشي از فهرست نداشته هاي پرسپوليس در حال حاضر به حساب مي آيد، خنده دار است، نه؟!

3 ) يک نفر براي خودش بازيکن مي گيرد، نفر بعدي قرار داد را به هم مي زند، ديگري به چند بازيکن سرشناس پيغام مي دهد که من بيايم شما نيستيد، آن يکي با چهار تا بازيکن ديگر حرف مي زند که اگر آمد، آنها را هم با خود بياورد…!

4 ) طبيعي است که در حال حاضر و بلافاصله بعد از انتخاب دولت جديد،

 «فوتبال» در اولويتهاي کشورداري جايي نداشته باشد و اين درست همان آفت «باشگاهداري دولتي و سياسي» است که عمري منتقدان گفته اند، اما کسي نشنيده است. اگر حساب باشگاهي مثل پرسپوليس از سياست و دولت و نظاير آن جدا بود، حالا چشم و چراغ و کعبه آمال ميليونها ايراني نيز مثل بقيه تيمها استارت کارش را زده و افق روشني را فراروي هواداران قرار داده بود، اما افسوس که مس کرمان در حد رئال مادريد در تدارک فصل درخشان بعدي است، اما پرسپوليس…!

5 ) دست برداريد آقايان؛ به خداوند سوگند که اهمال در اداره پرسپوليس، حکم ضايع کردن سرمايه هاي ملي و هدر دادن بخشي از انرژي يک ملت را دارد. کار را در اين باشگاه به کاردان بسپاريد. روزها از پي هم مي گذرند و اين گونه طالع شوم ديگري در راه است..

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)