پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی از تمایل این باشگاه برای جذب هافبک پرسپولیس خبر داد.

محمد عاری در مورد نتیجه جلسه مدیریت باشگاه فجر با غلامحسین پیروانی اظهار داشت: در این جلسه در خصوص جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده و همچنین تمدید قرارداد بازیکنان مورد نیاز صحبت شد. در این جلسه مقرر شد بازیکنانی که به تایید سرمربی رسیدند در طول این هفته به باشگاه فجر فراخوانده شوند تا با آنها صحبت شود.

وی در خصوص تاریخ شروع تمرینات فجرسپاسی برای حضور در سیزدهمین دوره لیگ برتر عنوان کرد: با اعلام آقای پیروانی از روز دوشنبه هفته جاری تمرینات فجر در شیراز با بازیکنانی که قرارداد دارند شروع می‌شود. یک اردوی داخلی هم پیش بینی شده که در آینده زمان و مکان آن اعلام می‌شود.

سرپرست فجرسپاسی ضمن اعلام اینکه پیروانی روی بازیکن خارجی این تیم نظری ندارد، تصریح کرد: برای فصل آینده چند بازیکن مطرح و شناخته شده لیگ برتر مد نظر فجرسپاسی قرار دارند که با تایید کادر فنی اقدام به جذب آنها خواهیم کرد.

عاری ادامه داد: اگر بازیکنی جذب تیم فجر شود نام آن را رسانه‌ای می‌کنیم. تا امروز قرارداد حمید جوکار با فجر تمدید شده است، البته تا زمانی که تمرینات شروع نشود تکلیف ترکیب فصل آینده هم مشخص نمی‌شود.

وی درباره احتمال حضور مهرزاد معدنچی در تیم فجرسپاسی گفت: معدنچی هم جزو گزینه‌های ما برای فصل آینده است، البته همانطور که گفتم در خصوص جذب بازیکنان کادرفنی باید نظر دهد.

سرپرست فجرسپاسی تاکید کرد: برای فصل جدید لیگ برتر تمام بازی‌های خانگی فجر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود و دیگر دیدارهای ما در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار نخواهد شد.

 

 جهت دریافت خبرهای پرسپولیس کد 2005977 را از خط همراه اول به شماره 201414 پیامک کنید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)