سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از عملکرد بشار رسن پرداخت.

در گزارش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از هفت بازیکن به عنوان ستارگان تاثیر گذار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یاد شده است می‌توانند نتیجه را برای تیم‌های خود شکل بدهند. در بین این ستارگان نام بشار رسن دیده می شود.

در این گزارش AFC درباره عملکرد رسن نوشته است این بازیکن که از نیرو هوایی عراق به پرسپولیس پیوسته، قرارداد خود را یکسال دیگر با این تیم تمدید کرده است. ملی‌پوش ۲۳ ساله عراقی از سال ۲۰۱۷ از قهرمان AFC CUP یعنی نیروی هوایی به پرسپولیس پیوست و تاکنون قراردادش را با غول‌های تهرانی تا ۲۰۲۱ تمدید کرده است. رسن ۲۲ بار از زمان پیوستن به پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده، از جمله در بازی‌های این تیم در حرکت به سمت فینال سال ۲۰۱۸ که پرسپولیس در نهایت به کاشیما آنتلرز ژاپن باخت. در ادامه گزارش آمده است این هافبک در فصل ۲۰-۲۰۱۹، ۲۵ بار به میدان رفت و تیمش به قهرمانی بدون دردسر دست یافت.

او که در هر دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد، می‌تواند به عنوان بازیساز هجومی یا در عمق بازی کند. رسن دید و توانایی گلزنی از فاصله دور را دارد و از توانایی دریبل بازیکنان حریف در مناطق خطر برخوردار است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از کاربران خود خواسته است تا از میان رسن، قائدی، سالم الدوساری (الهلال عربستان)، سانتی کاسورلا (السد قطر)، عبدالرزاق حمدالله (النصر عربستان)، ایگور کورونادو (الشارجه امارات) و دراگان سران (پاختاکور ازبکستان)، بازیکنی را که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نتیجه را تغییر خواهد داد، با رای خود انتخاب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)