روبرتو مانچيني، سرمربي ايتاليايي باشگاه منچسترسيتي خوشحال است که کارلوس توز در رقابت هاي اين فصل، عملکرد خوبي دارد و به اين نکته اشاره کرده که او و آپاچي، اختلافها را کنار گذاشتند و هر دو درمسير موفقيت تيمشان حرکت مي کنند.

در جريان يکي از بازيهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته وميان سيتي و بايرن بود که توز به پاسخ مربي تيمش براي گرم کردن خودش پاسخ منفي داد و همين جنجالهاي فراواني رابه همراه داشت. توز 5 ماه براي سيتي بازي نکرد و البته نهايتا اين مشکلات سپري شد؛ توز با مانچو آشتي کرد و حالا مجددا در ترکيب سيتي مي درخشد.

مانچيني در صحبت هايي به خبرنگاران گفت:« کارلوس توز يک مهاجم تراز اول است، يکي از بهترين مهاجمان ليگ برتر. رابطه من با کارلوس خوب است و من از شيوه اي که برمشکلي (که در مونيخ به وجودآمد) غلبه کرديم، واقعا راضي و خوشحالم. من از عملکرد توز در اردوي پيش فصل هم راضي هستم. او در سه يا 4 بازي ابتدايي ما بازي کرد و از عملکردش واقعا رضايت دارم. اين روزها ديگر ما راجع به آنچه درمونيخ پيش آمد، حرف نمي زنيم. به اندازه کافي دراين باره حرف زده ايم.»

توز در رقابت هاي اين فصل ستاره تيمش بوده و گلزني اش در بازي با کوئينزپارک رنجرز در ماه سپتامبر باعث شد تا او اولين بازيکن سيتي لقب گيرد که توانسته در ليگ برتر 50 گل به ثمر برساند.

مانچيني مي داند که براي موفقيت تيمش در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، به توانايي هاي توز نياز زيادي دارد. او در ادامه صحبت هايش گفت:« اوضاع تغيير نکرده. توز هنوز يک بازيکن تراز اول است و يک مهره مهم براي ماست. او متحول شده است.»

مانچو درمورد حريف بعدي تيمش در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، يعني دورتموند گفت:« دورتموند در ضد حملات خيلي خوب است و ما درانتظار يک بازي سخت هستيم. ما در يک گروه واقعا سخت قرار گرفته ايم. مي خواهيم امسال به دور بعدي برسيم. پس مهم است که بتوانيم مقابل دورتموند عملکرد خوبي داشته باشيم. آنها احتمالا حريف اصلي ما براي صعود به دور بعد خواهند بود. ولي نبايد فراموش کنيم که آنها آژاکس را در دقايق پاياني بازي شکست دادند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)