پرسولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه سایپا در یادداشتی از رفتار پهلوانی ورزشکاران این باشگاه تمجید کرد.

خلیل سبحانی مدیرعامل باشگاه سایپا یادداشتی را روی سایت این باشگاه قرار داده که متن این یادداشت به شرح زیر است:

اول؛ روز چهارشنبه ( 9 اسفند ماه) در کرج میزبان تیم والیبال متین ورامین بودیم. در این دیدار که جوانان ما با شایستگی تمام 3 بر 2 به پیروزی رسیدند، هواداران تیم ورامینی متاسفانه به قدری از الفاظ و شعارهای توهین آمیز استفاده کردند که در اواسط بازی ناظر فدراسیون با قطع روندی بازی، خطاب به آنان تهدید به تعطیلی بازی کرد.

راستش من نیز مانند کسی که با جت پرسرعت در حال سیر آسمان باشد، محکم به صندلی خود فرو رفته بودم تا ناخواسته از فرط شرمساری چشم در چشم نفرات کناری نشوم.

بخشی از این الفاظ متوجه جوان رعنا والیبال سایپا «پوریا فیاضی»بود. به جای او عرق سردی به جان من نشسته بود.

اما روز جمعه مصاحبه پوریا را با یکی از خبرگزاری‌ها دیدم، که برایم بسیار ارزشمند و آموزنده بود؛ این جوان ملی پوش سایپا، ضمن کوچک  و طبیعی بر شمردن اهانت‌های هواداران ورامینی به خود، هواداران را سرمایه اصلی والیبال ملی دانسته و تخلیه هیجانات برآمده از احساس آنان را در میادین ورزشی، بر بروز آن در سایر صحنه‌های اجتماعی مفیدتر دانسته است.

درک عمیق و تشخیص بالای این جوان ورزشکار مرا عمیقا تحت تاثیر قرار داد و به خود بالیدم که مسئولیت مجموعه‌ای را عهده دارم که جوانانی اینگونه رادمرد و پهلوان را در خود جای داده.

دوم؛ روز پنجشنبه (10 اسفند ماه) تیم فوتبال باشگاه ما شکست غم انگیزی را برابر تیم این روزها آماده پرسپولیس تجربه کرد.

نکته ارزشمند این دیدار صحنه گل چهارم پرسپولیس بود. «کریم انصاری فرد» ستاره‌ای که از سایپا به فوتبال ملی معرفی شد، در مصاف تک به تک با رحمان احمدی سنگربان ما در حالیکه خود به راحتی می‌توانست توپ را به تور دروازه بنشاند، با پاس آن به محمد نوری، از حق خود گذشت و قید افزایش گل زده برای رقابت در جدول آقای گلی را ندید گرفت و حتی پس از به ثمر رسیدن گل توسط نوری، نیز شادمانی نکرد و اینگونه حق و آب و گل را به جا آورد تا شاهد دیگری بر زنده بودن مرام پهلوانی در پهنه فوتبال ملی باشد.

ما سایپایی‌ها نیز به نوبه خود از نقشی که برای تربیت این عزیزان ملی پوش داشتیم به خود می‌بالیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)