پرسپولیس نیوز : مسئول کمیته نقل و انتقالات نفت گفت: سیدجلال حسینی، پیام صادقیان و چند بازیکن دیگر پیشنهاداتی دارند که تا چند روز آینده همه چیز درباره ماندن یا رفتن شان قطعی خواهد شد.

حسین آل اسحاق درباره ادعای مصطفی شهبازی مبنی بر اینکه علیرضا بیرانوند امروز قراردادش در سازمان لیگ با باشگاه نفت تهران تا پایان فصل 95-96 به ثبت رسید اظهار داشت: علیرضا بیرانوند از ابتدای فصل قراردادی که با ما بسته بود تا پایان لیگ بعدی بود و این طور نیست که امروز بخواهد قراردادش را ثبت کند.

وی درباره آخرین خبر از انتقال بیرانوند به پرسپولیس گفت: همه چیز تا شنبه مشخص خواهد شد. هنوز طرفین در حال مذاکره هستند. نمیدانم چرا درباره بیرانوند این قدر حساسیت وجود دارد اما باشگاه نفت تحت تاثیر این جو قرار نخواهد گرفت و با آرامش به کار خود ادامه می دهد و مصلحت بازیکن، کادر فنی و باشگاه را در نظر می گیرد. این نه تنها درباره بیرانوند بلکه درباره تمام بازیکنان صدق می کند.

مسئول نقل و انتقالات نفت در ادامه افزود: به جز بیرانوند سه، چهار بازیکن دیگر ما پیشنهاداتی دارد که در حال مکاتبه هستیم. از طرفی مذاکرات خود را برای جذب چند بازیکن آغاز کردیم و از زمان قطعی شدن آن صحبتی نمی کنیم.

وی درباره انتقال پیام صادقیان به صبای قم تصریح کرد: به جز صبا چند باشگاه دیگر هم خواهان پیام صادقیان هستم. برای ما بین او و علیرضا بیرانوند هیچ تفاوتی وجود ندارد و همه چیز به زودی مشخص خواهد شد ولی هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.

آل اسحاق در پایان درباره پیشنهاد فولاد برای سیدجلال حسینی و احتمال جدایی این بازیکن از نفت گفت: سیدجلال حسینی جزو آن دسته از بازیکنان است که برای او پیشنهاد رسیده است. فولاد هم یکی از این تیم هاست. هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)