مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپوليس در تلاش هستند تا با جمع آوري بازيكنان اين تيم ،تمرينات آماده سازي را از پنجشنبه هفته جاري آغاز كنند.


قرار بود تمرينات تيم از چهارشنبه آغاز شود اما گفته مي شود اكثر بازيكنان در سفر هستند و به احتمال فراوان تمرينات از روز پنجشنبه هفته جاري شروع مي شود.

 

همچنين در جلسه سه شنبه شب حميد استيلي سرمربي جديد با جبيب كاشاني مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص مسايل زيادي از جمله جذب بازيكنان جديد و كادر فني صحبت شد و طبق اخبار واصله دو طرف به نتايج خوبي رسيدند.

 

سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص جذب نفرات تازه گفت: بازيكنان خوبي در فهرست من قرار دارند كه در تلاش خواهيم بود تا اكثر آنها را هر چه سريع تر جذب كنيم.

 

وي تصريح كرد: دو گزينه خوب خارجي و چند گزينه ايراني براي حضور در كادرفني مد نظرم هستند كه از چهارشنبه مذاكرات خود را با اين افراد آغاز خواهم كرد.

 

وي اظهار داشت: سعيد عزيزيان به عنوان مربي دروازه بان هاي تيم و حشمت مهاجراني به عنوان بزرگتر و مدير فني در كنار ما در فصل جديد خواهند بود.

 

استيلي در خصوص دستياران ايراني خود گفت: چند نفر مد نظرم هستند كه روز چهارشنبه مذاكرات را با آنها آغاز مي كنيم و جواب نهايي را به رسانه ها اعلام خواهيم كرد.

 

وي خاطرنشان كرد: تمرينات اوليه تيم ما به تست بدني مربوط خواهد شد اما خيلي سريع وارد زمين چمن مي شويم و خود را براي حضور قدرتمند در ليگ آماده مي كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)