مرجع خبری پرسپولیس : تنها جلسه تمريني تيم فوتبال پرسپوليس در قطر غروب امروز (سه‌شنبه) در زمين اصلي ورزشگاه الغرافه برگزار شد.

 

در جلسه تمريني تيم فوتبال پرسپوليس پيش از بازي فردا (چهارشنبه) مقابل تيم الغرافه قطر در چارچوب رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا غروب امروز (سه‌شنبه) در زمين اصلي ورزشگاه الغرافه برگزار شد.

 

اين تمرين از ساعت 17 و 45 دقيقه همزمان با روشن شدن تمامي پروژكتورهاي ورزشگاه آغاز و 75 دقيقه به طول انجاميد.

 

مصطفي دنيزلي سرمربي پرسپوليس تمرين نسبتا سبكي را براي سرخ‌پوشان در آستانه يك روز مانده تا انجام مسابقه در نظر گرفت. او ابتدا بازيكنان را در دايره وسط زمين جمع كرد و از آن‌ها خواست بنشينند و به توضيحات او گوش دهند. دنيزلي كه خودش هم بر زمين نشست 10 دقيقه با بازيكنان صحبت كرد و در شروع كار نرمش، دويدن‌هاي آرام در عرض زمين و حركات كششي در برنامه كار بازيكنان قرار گرفت.

 

دنيزلي پيش از آغاز تمرين‌هاي تاكتيكي، لحظاتي با علي كريمي به طور اختصاصي صحبت كرد. سرخ‌پوشان در اولين برنامه كار با توپ‌شان به سه گروه تقسيم شدند. سه گروهي كه بازيكنان اصلي و ذخيره در آن پراكنده بودند. آن‌ها تمرين پاسكاري با سر‌ به صورت حفظ توپ را براي افزايش تمركزشان انجام دادند.

 

پس از آن به دو گروه تقسيم شدند و در نيمه‌اي از زمين تمرين حفظ توپ را با پا انجام دادند. آخرين مرحله از تمرين امروز پرسپوليس به بازي گل كوچك در يك سوم زمين كه طول زمين آن به اندازه عرض زمين اصلي بود، تشكيل داد. دو گروهي كه برابر هم قرار گرفتند عبارت بودند از گروه سبز:محمد نوري، محمد نصرتي، شيث رضايي، مازيار زارع، حميدرضا علي‌عسگری، حسين بادامكي، هادي نوروزي، اميرحسين فشنگچي و ابراهيم شكوري.

 

گروه عنابي نيز تشكيل شده بود از: علي كريمي، ايمون زايد، محمد دوتال، سامان آقازماني، غلامرضا رضايي، وحيد هاشميان، مهرداد پولادي، مجتبي شيري و رضا نورمحمدي. جواد كاظميان هم با لباس طوسي رنگ به هر دو تيم كمك مي‌كرد. دروازه‌بان‌ها نيز زير نظر مربي‌شان كار كردند.

 

در پايان بازيكنان كفش‌هايشان را درآورده و بدن‌هايشان را سرد كردند.

 

حدود 10 نفر از ايراني‌هاي مقيم دوحه وارد ورزشگاه شده و از پشت تابلوهاي تبليغاتي تمرين سرخ‌پوشان را مي‌ديدند. از حضار داخل ورزشگاه نيز مي‌توان حسين كلاني، اسماعيل هلالي پيشكسوتان پرسپوليس و نيز سردار زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس اشاره كرد.

 

تمرين تيم الغرافه قطر نيز در زمين شماره 2 اين ورزشگاه زير نور برگزار شد. فرهاد مجيدي در اين تمرين يكي از بازيكنان شاداب و باانگيزه نشان مي‌داد. الغرافه نيز امروز تمرين سبكي را در برنامه داشت. حفظ توپ، پاسكاري‌هاي دو به دو و تمرين‌هايي براي حفظ تمركز تيم از جمله برنامه‌هاي آن‌ها بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)